Romet Pony – jednoślad dla nastolatka
Kultowa motorynka Pony była obiektem westchnień wielu nastolatków rozpoczynających przygodę z motoryzacją. Romet wprowadza ten model ponownie do sprzedaży. Tym razem w nowej odsłonie i specyfikacji.
Romet Pony to niewielki jednoślad, ale jego możliwości są spore. Maszyna jest wyposażona w czterosuwowy, dwuzaworowy silnik o pojemności 49 cm3. Dzięki temu mogą go prowadzić osoby od 14 roku życia, posiadające prawo jazdy kategorii AM.
Silnik jest dobrze znany z wcześniejszych modeli marki Romet i daje możliwość modyfikacji. Motorynka została wyposażona w rozwiązania stosowane w dużych motocyklach. Z przodu zastosowano zawieszenie typu upside down, z tyłu pojawił się centralny amortyzator. Hamulce tarczowe zamontowano na obu osiach. Nowy Romet Pony wyposażono w 12-calowe koła z szerokimi oponami, które zapewniają dobrą stabilność i przyczepność.
Motorynkę wyposażono w ciekłokrystaliczny wyświetlacz, który dostarcza najważniejszych informacji na temat pojazdu (prędkościomierz, obrotomierz, stan paliwa, przebieg).
Romet Pony jest już dostępny w sprzedaży. Jego cena to 4 499 złotych.
Najnowsze
- 
                                                
                                                    
	Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. - 
                                                
                                                    
	Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
 - 
                                                
                                                    
	Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
 - 
                                                
                                                    
	Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
 - 
                                                
                                                    
	Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 
	
	
	
	
	
Zostaw komentarz: