Spotkanie z Richardem Porterem – twórcą scenariuszy programu Top Gear
„Cześć. Mam na imię Richard i przez 13 lat, 22 sezony i 175 odcinków byłem scenarzystą programu, który zrządzeniem losu stał się najlepszym motoryzacyjnym show na świecie” – tak zaczyna się książka Top Gear od środka Richarda Portera.
Scenarzysta Top Gear, jednen z najbliższych współpracowników Clarksona, Hammonda i Maya, spotka się z polskimi fanami programu 2 marca o godz. 18:00 w warszawskim Empiku w centrum handlowym Arkadia.
Książka Portera to lektura obowiązkowa dla wszystkich miłośników Top Gear; jej autor z humorem i swadą dzieli się wieloma zakulisowymi, nigdy dotąd nieopowiedzianymi historiami związanymi z jego pracą w programie; pisze — między innymi — o epizodzie z małpami za kierownicą, o połamanych kościach, latających samochodach, rozzłoszczonych południowcach i pewnym biurku w kwaterze głównej programu. Zdradza, kto wymyślił Stiga, jak pojawił się pomysł psa Top Gear oraz dlaczego Dacia Sandero — choć powinna — nigdy nie została „samochodem za rozsądną cenę”. Ujawnia również tajny pseudonim Clarksona oraz opisuje wszelkie zakulisowe katastrofy, nierzadko śmieszniejsze niż to, co oglądaliśmy na ekranie.
Teraz nadarza się niepowtarzalna okazja, by o to, co zawsze chcieliśmy wiedzieć o Top Gear, zapytać osobiście człowieka, który zna program i prezenterów od podszewki i ma poczucie humoru, dzięki któremu przez 22 sezony Top Gear pokładaliśmy się ze śmiechu przed telewizorami. Zapraszamy na spotkanie z Richardem Porterem, o którym sam Clarkson napisał, że „to autor gagów, które tak naprawdę jako jedyne sprawdzały się w Top Gear”.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: