Czy samochód skusi nas do kupna szamponu?
Timotei namawia kobiety, by kupiły szampony kusząc je wizją jazdy samochodem w zgodzie z naturą. Czy panie skuszą się w ten sposób na zielone Clio?
![]() |
fot. Renault
|
Nareszcie firmy zorientowały się, że jazda „fajnym” samochodem może być kusząca nie tylko dla mężczyzn. Namawiają kobiety do zakupu swoich produktówm oferując im w zamian szansę udziału w konkursie, którego nagrodą główną jest właśnie nietypowe auto – a nawet trzy!
Aby wziąć udział w wielkiej bitwie o ekologiczne Renault Clio Eco w najnowszym konkursie Timotei, wystarczy kupić jeden z produktów marki: szampon lub odżywkę, a następnie wysłać smsa za 1,22 złotych, skrzętnie schować paragon za kosmetyk i odpowiedzieć na pytanie: jak podkreślasz piękno swoich włosów? Samochód w bliskim naturze kolorze, emituje niewielką ilość dwutlenku węgla, a wyposażony jest w silnik 1,2 16V o mocy 75 KM. Można go będzie wygrać trzykrotnie – najbliższy konkurs kończy się już 1 marca, a więc za tydzień, kolejne 16 marca i 2 kwietnia.
Ciekawi nas, czy uczestniczki konkursu będą grać o samochód, piękno swoich włosów, czy może jeden z 1665 miękkich szlafroków. Nasz typ na pewno znacie.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: