
Dzika strona Ducati – Multistrada 1200 Enduro
Motocykle Ducati kojarzą się większości raczej z agresywnymi sprzetami pochłaniającymi asfalt. Warto wiedzieć, że włoska firma produkuje także jednoślady, które nie boją się piachu czy żwiru.
Czasy się zmieniły i większość firm, żeby przeżyć na coraz trudniejszym rynku jednośladów, nie może się ograniczać do produkowania modeli z jednego segmentu. Tak właśnie jest z włoskim producentem motocykli Ducati. Firma musiała zainteresować się także innymi, bardziej dochodowymi segmentami niż tylko motocykle sportowe.
Producent z Bolonii przygotował w tym celu filmy prezentujące możliwości nowego motocykla Multistrada 1200 Enduro. Jednoślad jest zasilany konstrukcją L-Twin (odpowiednik V2) Testastretta DVT z rozrządem desmodromicznym. Tak więc model Multistrada posiada serce z modelu Monster 1200 R, ale został przygotowany do zupełnie innych wyczynów.
Jednostka oferuje 160 KM maksymalnej mocy oraz 136 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jest to zatem idealna propozycja dla fanów podróżowania na dwóch kółkach. Motocykl ma masę 232 kg.
W ramach serii „The wild side of Ducati” włoska firma prezentuje możliwości swojego modelu. Oto pierwszy epizod nakręcony na trasie motocrossowej w Toskanii, Sardynii oraz Hiszpanii.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: