
Jakie auto wygrało w konkursie na Światowy Kobiecy Samochodu Roku 2015?
W konkursie o tytuł Światowego Kobiecego Samochodu Roku 2015 głosowało jury składające się z 20 dziennikarek motoryzacyjnych, reprezentujących 14 krajów i 5 kontynentów. Członkinie jury najpierw przygotowały swoje listy faworytów, na podstawie których sporządzono oficjalną listę najlepszych pięciu samochodów w każdej kategorii.
Jurorki brały pod uwagę pięć kryteriów: rozwiązania techniczne i konstrukcyjne, wygląd, komfort, przestrzeń bagażową oraz stosunek jakości do ceny.
Konkurs o tytuł Światowego Kobiecego Samochodu Roku odbył się już po raz dwudziesty. W 2015 roku głosowano w sześciu kategoriach: samochód rodzinny (zwyciężyło Renault Espace), rozsądny zakup (Toyota Auris), samochód luksusowy (Mercedes klasy S), SUV/crossover (Volvo XC90, które zdobyło również główną nagrodę), samochód sportowy (Mercedes GT AMG), samochód ekologiczny (BMW i8) oraz samochód marzeń (Mazda CX-5).
Według jurorek, dzięki przestronnej kabinie i pojemnemu bagażnikowi Renault Espace jest teraz idealnym crossoverem nawet dla 7 osobowej rodziny. Samochód oferuje komfortowe rozwiązanie dotyczące zmiany konfiguracji wnętrza. Jest to system One Touch, dostępny z menu systemu multimedialnego R-Link 2 lub poprzez naciśnięcie przycisku w panelu umieszczonym w bagażniku. Wystarczy jedno dotknięcie, aby płynnie złożyć tylne siedzenia, pojedynczo lub wszystkie jednocześnie. Przyjemność z jazdy potęgują zaskakująco dobre – jak na samochód tej wielkości – dynamika i osiągi. Parametry te są efektem zarówno intensywnej pracy nad obniżeniem masy samochodu, jak i systemu Renault Multi-Sense. Nowe Espace jako pierwsze z modeli Renault zostało wyposażone w Multi-Sense zaawansowany technologicznie system zaprojektowany specjalnie dla zwiększenia przyjemności kierowcy i pasażerów w czasie jazdy. System Multi-Sense jest centrum koordynującym pracę systemów wspomagających prowadzenie i mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Multi-Sense jest jedynym tego rodzaju systemem sterującym i koordynującym działanie technologii pokładowych w celu zapewnienia unikalnej przyjemności prowadzenia. Wpływa on w szczególności na działanie systemu 4Control (4 koła skrętne), elektronicznie sterowanych amortyzatorów, układu kierowniczego, silnika i skrzyni biegów EDC, a także na ustawienia instrumentów pokładowych, brzmienie silnika i oświetlenie ambientowe wnętrza.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: