Kilka słów o głównym bohaterze „Dni Fiata”, nowym Punto Evo. Słowo „Evo” w nazwie modelu, podkreśla ewolucję w projekcie samochodu, który ma za zadanie kontynuować sukces swojego poprzednika, Grande Punto, a dzięki licznym innowacjom ma stać się punktem odniesienia w kwestii technologii, bezpieczeństwa i stylu. Posiada wyposażenie, które dotąd było zarezerwowane dla samochodów klasy wyższej lub w ogóle niedostępne, m.in:
- – system multimedialny Blue&Me TomTom z nawigacją, portem USB, obsługą komend głosowych w języku polskim i przyciskami sterowania na kierownicy,
- – system Start&Stop samoczynnie wyłącza silnik podczas postoju i następnie włącza go ponownie,
- – siedem poduszek powietrznych w tym poduszka kolanowa kierowcy,
- – system asystujący przy ruszaniu pod górę Hill Holder.
Jednak prawdziwą rewolucja w projekcie „Evo” są nowe silniki MultiAir o przełomowej dla silników benzynowych technologii. Pozwalają one na zwiększenie mocy do 12 %, przy zmniejszeniu zużycia paliwa
aż do 16 %. Silnik 1.4 MultiAir dysponuje mocą 105 KM, a tej samej pojemności ale turbodoładowana jednostka generuje moc 135 KM.
Punto Evo jest przystępne cenowo a dodatkowo dostępne w promocyjnym kredycie 2 lata 0%. Ceny modelu rozpoczynają się od 41 990 zł za wersję 1.2 Active.
Wszystkie samochody Punto Evo objęte są 3-letnią gwarancją bez limitu kilometrów.
Najnowsze
-
Rowerzysta wjechał prosto pod auto i zadzwonił na policję. Zderzenie dwóch absurdów
Opisywana sytuacja to zderzenie dwóch absurdów. Absurdem jest, że rowerzyści nie muszą znać przepisów, ale absurdem jest też to, że niektórzy z nich uważają za obowiązujący stan prawny własne wyobrażenia. Tak jak rowerzysta z tego nagrania. -
Nowy sposób kontroli kierowców. Dostaną specjalne opaski
-
Koniec przywileju dla właścicieli aut elektrycznych. Życie za szybko go zweryfikowało
-
Znasz trik taksówkarzy na chłodzenie auta bez klimatyzacji? Używaj, nawet jak masz klimę
-
Zderzenie motocyklistów przed przejściem. „Znowu to pierwszeństwo pieszych”
Zostaw komentarz: