Facelifting Fiata Panda
Od pojawienia się na rynku we wrześniu 2003 roku do dnia dzisiejszego, wyprodukowano aż 1,5 miliona Fiatów Panda. Model na 2009 rok został nieznacznie zmieniony.
![]() |
|
fot. Fiat
|
Panda rocznik 2009 to nie jest tylko jedno z wielu aut miejskich, ale cała platforma, na której Fiat stworzył rodzinę samochodów. Może być wyposażona w silniki beznynowe i diesla, z manualną lub sekwencyjną, skrzynią biegów Dualogic.
Zewnętrzny „face-lifting” Fiata Pandy MY2009 z przodu polega na zastosowaniu osłony chłodnicy w tym samym odcieniu, co nadwozie. Patrząc z boku można spostrzec opcjonalne relingi ze środkową częścią w kolorze matowego chromu i nowy wzór kołpaków kół dla wersji Dynamic. Teraz wszystkie Pandy nowej gamy będą wyposażane w lusterka zewnętrzne o większych rozmiarach oraz w czujnik zapięcia pasów bezpieczeństwa.
![]() |
|
fot. Fiat
|
We wnętrzu zastaniemy nowy i odmieniony graficznie zestaw przyrządów oraz inne kolory tapicerki dla wersji Dynamic w kombinacji kolorów: czarno-niebieski, czarno-żółty i czarno-fioletowy.
Ponadto do oferty wprowadzono cztery nowe kolory nadwozia (żółty Tropicalia, niebieski Cha Cha Cha, fioletowy Tribal i czerwony Twist).
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.


Zostaw komentarz: