• Galerie
  • Wideo
  • Podcasty
  • Zza kierownicy
Motocaina
  • Samochody
    Samochody Testy samochodów Auto porady Podróże samochodowe Podróże Dziecko w samochodzie Dziecko Lifestyle Gadżety do samochodu Nauka jazdy Tuning samochodowy, restomod i chip tuning Książki motoryzacyjne Wywiady i reportaże Kosmetyki samochodowe Rajdy Karting Wyścigi Drift Rallycross Motorsport Formuła 1
  • Motocykle
    Motocykle Moto testy Moto porady Podróże motocyklowe Dziecko na motocyklu Wywiady i reportaże Motocross Technika motoryzacyjna Nauka jazdy na motorze Książki o motocyklach Quady Enduro Stunt Żużel
  • Technologia
    Smartfony Telewizory
  • E-Motocaina
    Samochody elektryczne Akumulatory Wodór Strefy Czystego Transportu

Samochodowe pedały na przestrzeni lat - zdjęcie 3 // Mercedes-Benz 220 S (W 180) mit hydraulischem Kupplungsautomaten „Hydrak“. Das Foto aus dem Jahr 1957 zeigt im Fußraum Gaspedal (rechts) und Bremspedal. Das Kupplungspedal entfällt. Ganz links ist der Fernlichtschalter zu sehen, damals verbreitet ebenfalls mit dem Fuß bedient. (Fotosignatur der Mercedes-Benz Classic Archive: 78201) Mercedes-Benz 220 S (W 180) with “Hydrak” hydraulic automatic clutch. The photo from 1957 shows the accelerator (right) and brake pedal in the footwell. There is no clutch pedal here. The high-beam switch can be seen at the far left, which was also commonly operated with the foot at the time. (Photo signature in the Mercedes-Benz Classic archive: 78201)

  • RSS
  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter
  • Instagram
  • Linkedin
  • Tik Tok
  • Zespół Motocaina
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Reklama
  • Kontakt

© Motocaina.pl All rights reserved.