• Galerie
  • Wideo
  • Podcasty
  • Zza kierownicy
Motocaina
  • Samochody
    Samochody Testy samochodów Auto porady Podróże samochodowe Podróże Dziecko w samochodzie Dziecko Lifestyle Gadżety do samochodu Nauka jazdy Tuning samochodowy, restomod i chip tuning Książki motoryzacyjne Wywiady i reportaże Kosmetyki samochodowe Rajdy Karting Wyścigi Drift Rallycross Motorsport Formuła 1
  • Motocykle
    Motocykle Moto testy Moto porady Podróże motocyklowe Dziecko na motocyklu Wywiady i reportaże Motocross Technika motoryzacyjna Nauka jazdy na motorze Książki o motocyklach Quady Enduro Stunt Żużel
  • Technologia
    Smartfony Telewizory
  • E-Motocaina
    Samochody elektryczne Akumulatory Wodór Strefy Czystego Transportu

Janina Loteczkowa, rok 1929. - zdjęcie 10 // W Krakowie, podczas wyścigów motocyklowych na torze „Cracovia”. Prawdopodobnie rok 1930. Od lewej na motocyklach: Jan Ripper (FN), Tadeusz Rudawski (Indian), Janina Loteczkowa (Francis-Barnett) i Matczak (FN). Jana Rippera nie trzeba chyba szerzej przedstawiać, jego legenda kierowcy wyścigowego samochodu „Bugatti” jest znana każdemu miłośnikowi historii sportów motorowych w Polsce. Warto jednak pamiętać, że ścigał się też motocyklami. Tadeusz Rudawski był konstruktorem przedwojennych motocykli Sokół 600 i mniejszego Sokół 200. O Matczaku nie udało się znaleźć informacji, poza tym, że mieszkał we Lwowie i był aktywnym motocyklistą.

  • RSS
  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter
  • Instagram
  • Linkedin
  • Tik Tok
  • Zespół Motocaina
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Reklama
  • Kontakt

© Motocaina.pl All rights reserved.