Paula Lazarek

Volkswagen doradza w wyborze samochodu elektrycznego… zdalnie

Volkswagen w Polsce prowadzi kompleksowe doradztwo dla klientów flotowych w zakresie zastosowania samochodów elektrycznych i hybrydowych typu plug-in.

Specjalnie opracowane narzędzie e-consultingowe pozwala dostarczyć klientom niezbędnych informacji i pozwala ocenić gotowość do zmiany floty samochodów na elektryczne.

Jak odbywa się badanie potrzeb klientów w ramach e-consultingu?

W pierwszej kolejności są oni zaproszeni do wzięcia udziału w ankietach, które określają – mobilność użytkowników aut (pokonywane odległości, prędkość jazdy, całkowity przebieg, dłuższe trasy), konieczność odbywania dłuższych podróży (jak np. wyjazdy na wakacje czy niestandardowe wyjazdy służbowe), miejsce i czas parkowania auta, możliwość ładowania samochodu czy wreszcie wiedzę na temat elektromobilności.

Po wypełnieniu ankiety klient otrzymuje wyczerpujące informacje na temat rekomendacji w zakresie wymiany floty samochodów na elektryczne. Zawierają one m.in. raport dotyczący potencjalnej emisji CO2 (przed i po wymianie określonej puli samochodów).

„E-consulting już pozwolił przekonać kilku klientów do zapewnienia pracownikom dostępu do samochodów elektrycznych i hybrydowych typu plug-in. Dzięki temu rozwiązaniu obalamy też wiele mitów mówiących m.in. o tym, że popularyzacja samochodów elektrycznych to melodia odległej przyszłości. Wierzymy, że wyposażenie partnerów biznesowych w wiedzę i dane pozwoli nam sprawić, że po polskich drogach będzie jeździć więcej aut, które przyczyniają się do osiągnięcia zeroemisyjności” – podkreśla Paciorek.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze