
Seria „Szybcy i wściekli” zbliża się do końca. Ile jeszcze filmów powstanie?
Już niedługo w kinach widzowie będą mogli obejrzeć dziewiąty (!) film z serii „Szybcy i wściekli”. Fani szybkiej jazdy i efektów spektakularnych zrobią to ze świadomością, że kultowa seria zbliża się do końca. Ile jeszcze filmów powstanie?
„Szybcy i wściekli” to, co tu dużo ukrywać, dla sporej części fanów motoryzacji film kultowy i jedna z najpopularniejszych kinowych serii. Jednak wszystko co dobre, kiedyś się kończy. Twórcy serii podjęli decyzję, że „Szybcy i wściekli” skończą się 11 filmach.
Wcielający się w rolę Dominica Toretto, Vin Diesel w rozmowie z Associated Press powiedział:
Każda historia zasługuje na własne zakończenie. Wiem, że ludzie będą czuć jakby to nie musiało się skończyć, ale wszystko, co dobre powinno dobiegnąć końca. Są określone powody dla zrobienia finału. Ta seria na to zasługuje. Franczyza narodziła się na drodze. Świat doprowadził tego słabeusza do miejsca, w którym przebił on inne serie. Nasza seria ma duszę i ona musi odpocząć.
Reżyser właśnie wchodzącego na ekrany kin „Szybcy i wściekli 9” Justin Lin dodał:
Spotkaliśmy się i Vin mówi: „powinniśmy pomyśleć o zakończeniu sagi”. Dziewiątka jest pierwszym filmem ostatniego rozdziału. Rekonfigurujemy wszystko, aby kolejne dwa filmy mogły zakończyć niesamowitą przygodę tych postaci.
Widzowie powinni się przygotować na to, że w dziewiątym filmie z serii „Szybcy i wściekli” poznają pierwsze informacje o fabularnych powodach zakończenia kultowej historii. Jednak miłośnicy szybkiej jazdy na ekranie nie powinni się zbytnio martwić! Twórcy serii mają w planach kontynuację przygód Hobbsa i Shawa oraz drugi spin-off o kobiecych postaciach.
Film „Szybcy i wściekli 9” będzie miał swoją premierę w polskich kinach 25 czerwca.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON