
Puchar Driftu Autodromu Jastrząb 2021 – ruszyły zapisy zawodników!
Puchar Driftu Autodromu Jastrząb 2021 odbędzie się w dniach 28 - 29 sierpnia i obejmie rywalizację w dwóch klasach: Street i Profi. Ze względu na bardzo duże zainteresowanie pierwszą edycją, w tym roku organizator zaplanował wydarzenie w nowej, dwudniowej formule.
W tegorocznej dwudniowej edycji planowany jest start 45 zawodników w klasie Profi oraz 30 zawodników w klasie Street. Wpisowe dla każdej z klasy wynosi odpowiednio 950 i 800 zł. Klasa Street przeznaczona jest głównie dla początkujących zawodników, zmagania będą polegały wyłącznie na indywidualnych, punktowanych przejazdach, natomiast rywalizacja w klasie Profi przeznaczona jest dla najlepszych kierowców. To właśnie w klasie Profi spodziewany jest udział wielu utytułowanych zawodników, którzy regularnie doskonalą swoje umiejętności na Torze Jastrząb.

Jak zawsze podczas wydarzeń na Torze Jastrząb nie zabraknie także atrakcji dla publiczności, w tym rodzin z dziećmi w strefie Family. Poza możliwością oglądania jednego z najbardziej widowiskowych sportów motorowych z trybun oraz dobrej zabawy w jednej ze stref dla publiczności organizator zapowiada też specjalne bloki DRIFT TAXI, czyli możliwość przejazdu trasą zawodów w fotelu pasażera dla najbardziej odważnych i głodnych adrenaliny. W tym roku organizator zapowiada też większą liczbę biletów dla widzów.

Dla zawodników organizator przygotował szeroką ofertę udogodnień obejmujących możliwość noclegu w Hotelu Jastrząb z widokiem na tor, możliwość wynajmu przestronnego boksu garażowego a także nowość wprowadzoną w tym roku, czyli dostępną na miejscu wulkanizację. Podobnie jak w zeszłym roku szykowana we współpracy z Partnerami pula nagród oraz nagród specjalnych zapowiada się imponująco.

Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON