Hyundai Kona N – „hot SUV” zaprezentowany. Zobaczcie zdjęcia!
"Hot SUV" zaprezentowany. Czy kierowcy docenią mocny silnik samochodu i emocjonujące wrażenia dźwiękowe, obszerną listę systemów bezpieczeństwa, a także właściwości jezdne.
Nowy członek rodziny N został wyposażony w czterocylindrowy silnik 2.0 T-GDI o mocy 280 KM, lekkie, 19-calowe kute felgi aluminiowe oraz specjalne sportowe fotele. 8-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia biegów (N DCT).
Tryby jazdy zostały zoptymalizowane, aby usprawnić pokonywanie zakrętów. Tryb Traction zapewnia przyczepność w różnych warunkach drogowych, natomiast system N Grin Control oferuje do wyboru pięć trybów jazdy znanych z pozostałych modeli N (Eco, Normal, Sport, N i Custom).
Rozstaw osi wynosi 2600 mm i w porównaniu do wersji podstawowej pozostaje niezmieniony. Łącznie 361 litrów przestrzeni bagażowej umożliwia zapakowanie dużej ilości bagażu. Zaprojektowane z myślą o maksymalnej redukcji masy i wysokiej wytrzymałości, lekkie 19-calowe kute obręcze kół ze stopów lekkich zapewniają świetną sylwetkę i bardzo sportowy wygląd.
Wyjątkowy grill z dedykowaną atrapą, zintegrowanym logo N i odważnym układem świateł nowego Hyundaia Kona, dopełniają mocnego wyglądu pojazdu z przodu. Ciemnoszary emblemat Hyundai został umieszczony niżej.
Hyundai opracował specjalnie dla modelu Kona nowy kolor nadwozia: Sonic Blue. Sonic Blue jest mieszanką koloru białego i jasnoszarego z domieszką koloru Performance Blue.
Dwa konfigurowalne przyciski N na kierownicy pozwalają na dopasowanie ustawień do własnych potrzeb. Łopatki do zmiany biegów umożliwiają kierowcy zmianę przełożeń bez odrywania rąk od kierownicy.
Hamulec ręczny został wykonany z antypoślizgowej perforowanej skóry, zapewniając bezpieczniejsze hamowanie. Klienci zauważą również akcenty w kolorze Performance Blue i wysokiej jakości metalowe pedały oraz sportowe fotele. Logo N na dźwigni zmiany biegów, hamulcu ręcznym, listwach drzwi i siedzeniach pozwala Klientom „poczuć to uczucie” za każdym razem, gdy znajdują się w samochodzie.
Hyundai jest napędzany turbodoładowanym 2,0-litrowym silnikiem T-GDI o mocy 280 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 392 Nm. Nowy, wyższy moment obrotowy w większym stopniu wykorzystuje potencjał silnika w codziennych sytuacjach na drodze.
N DCT oferuje sportowe funkcje, które znajdą zastosowanie u entuzjastów sportowej jazdy. Funkcje: N Power Shift, N Grin Shift i N Track Sense Shift zwiększają możliwości samochodu dzięki zastosowaniu dedykowanego trybu zmiany przełożeń biegów.
System N Grin oferuje Klientom wysoki poziom personalizacji, z pięcioma trybami jazdy do wyboru: Eco, Normal, Sport, N i Custom. Dostępne tryby jazdy zmieniają charakter nowego Hyundaia KONA N, dostosowując parametry pracy silnika, elektroniczną kontrolę stabilności, dźwięk wydechu i układ kierowniczy, optymalizując je do różnych warunków jazdy.
Dla dodatkowego bezpieczeństwa dodano wysokowydajny układ hamulcowy, zapewniający stabilność w zmieniających się warunkach jazdy. Zwiększone przednie i tylne tarczowe hamulce pobierają dodatkowe powietrze przez powiększone wloty po obu stronach przedniego zderzaka samochodu, zapewniając lepszą funkcję chłodzenia.
Kona może być dodatkowo wyposażona w 10,25-calowy cyfrowy zestaw wskaźników N o sportowym wyglądzie i 10,25-calowy ekran dotykowy systemu multimediów. Performance Driving Data System monitoruje i wydaje wskazówki do jazdy po torze wyścigowym. Funkcja zapisuje i wyświetla dane dotyczące jazdy, takie jak moc, moment obrotowy i doładowanie podczas jazdy po torze wyścigowym za pośrednictwem ekranu dotykowego systemu multimediów.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: