Lancia Fashion Apartment – inauguracja w Mediolanie
W Mediolanie zainaugurowano „Lancia Fashion Apartment", nowy projekt łączący markę Lancia z miejscem - symbolem mody i mediolańskiej kultury: „Milano Fashion Apartment", które mieści jedyną europejską bibliotekę historii międzynarodowej mody od połowy dziewiętnastego wieku do czasów obecnych.
Zajmujący ponad 1600 m2 całkowitej powierzchni „Milano Fashion Apartment” jest miejscem wyjątkowym, oferującym ponad 50 tysięcy książek i publikacji, elementów designu, akcesoriów i produktów ze świata mody. To bardzo ważny punkt odniesienia dla projektantów, stylistów i studentów wzornictwa pochodzących ze wszystkich stron świata oraz miejsce spotkań profesjonalistów takich, jak wydawcy, branżyści i dziennikarze piszący o modzie.
| Lancia Fashion Apartment – inauguracja w Mediolanie |
![]() |
| fot. Lancia |
W ten sposób Lancia znalazła swój idealny „dom” w ścisłym centrum Mediolanu, gdzie może spotykać swoją docelową grupę klientów, wychwytując nowe trendy i oczekiwania konsumenckie, które powstają i ewoluują właśnie w wielkich metropoliach. Chodzi o to, by oferować samochody o unikalnym charakterze, odzwierciedlające indywidualny styl użytkownika, tak jak „robi to” ikona marki – Lancia Ypsilon, prawdziwa „fashion city car” z gamy Lancia.
| Lancia Fashion Apartment – inauguracja w Mediolanie |
![]() |
|
fot. Lancia
|
Lancia uznawana jest we Włoszech za synonim stylu, elegancji oraz wyszukanego designu, ale i jednocześnie pełnego poszanowania dla środowiska. Marka od zawsze była promotorem innowacyjnych projektów komunikacji, mających na celu poznanie gustu i oczekiwań klientów, uważnych na trendy mody i poszukiwanie zaskakujących produktów. Świetnym tego dowodem jest inicjatywa „Taste of The city”, fascynująca interaktywna podróż na pokładzie Lancii Ypsilon w towarzystwie trojga „tropicieli trendów” do najciekawszych europejskich stolic, by poznać najnowsze nurty w świecie designu, mody i kulinarnych rozkoszy.
| Lancia Fashion Apartment – inauguracja w Mediolanie |
![]() |
|
fot. Lancia
|
Dodatkowo, Lancia jest pierwszą marką samochodową wydającą internetowy magazyn poświęcony w całości wyławianiu talentów w świecie mody, designu, fotografii, sztuki i architektury: w 2010 roku powstał LanciaTrendVisions.com, międzynarodowy magazyn Lancii, który selekcjonuje, promuje i jako pierwszy publikuje prace doświadczalne młodych, kreatywnych talentów pochodzących z całego świata. To witryna, która może być traktowana jak prawdziwe „laboratorium badawcze” pokazujące najnowsze kierunki.
Dzięki „Lancia Fashion Apartment”, marka Lancia staje się niewidzialną nicią, która łączy mobilność, kulturę i lifestyle, dzieląc z nimi wspólne poszukiwanie stylu i funkcjonalności.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.



Zostaw komentarz: