BMW i Mercedes zawieszają współpracę w ramach rozwoju zautomatyzowanej jazdy
BMW Group i Mercedes-Benz AG zawieszają na razie współpracę na rzecz rozwoju technologii nowej generacji w zakresie zautomatyzowanej jazdy. Co dalej?
Po intensywnej analizie i w duchu dobrego partnerstwa obie firmy postanowiły skupić się na swoich dotychczasowych ścieżkach rozwoju – również z obecnymi lub nowymi partnerami. Obie firmy wyraźnie podkreślają, że współpraca jest nadal możliwa w późniejszym terminie.
BMW Group i Mercedes-Benz AG mogły jednak prowadzić szczegółowe rozmowy z ekspertami i omawiać plany technologiczne z dostawcami dopiero po podpisaniu umowy w ubiegłym roku. W rozmowach tych po intensywnej analizie obie strony doszły do wniosku, że ze względu na wysokie nakłady niezbędne do stworzenia wspólnej bazy technologicznej oraz ogólne warunki biznesowe i gospodarcze nie jest to obecnie właściwy moment na pomyślną realizację współpracy.
Na początku 2019 r. obie firmy połączyły również swoje usługi mobilnościowe w ramach spółki joint venture należącej do rodziny NOW.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: