
Można już zamawiać ID.3 w wersji limitowanej 1ST. Znamy ceny!
Osoby, które zdecydowały się zarezerwować możliwość zakupu ID.3 w limitowanej wersji 1ST, od 17 czerwca mogą zamówić swój samochód. Sprawdźcie, ile kosztuje i co znajdzie się w wyposażeniu standardowym!
Udostępnienie możliwości zamówienia ID.3 w wersji 1ST to ważny krok, związany z wprowadzeniem modelu ID.3 na polskie drogi. W następnej kolejności, na przełomie lipca i sierpnia opublikowany zostanie cennik modelu ID.3, zgodnie z pierwotnymi deklaracjami marki obejmujący wersję dostępną za mniej niż 130.000 złotych.
Volkswagen ID.3 w wersji 1ST jest oferowany w trzech kolorach i w trzech wersjach wyposażenia, w każdej wersji z obręczami kół o dużej średnicy oraz z bogatym wyposażeniem.
ID.3 1ST w podstawowym wariancie kosztuje 167.190 złotych i oferuje wiele rozwiązań z zakresu komfortu, m.in. system Voice Control oraz system nawigacyjny, aktywny tempomat czy możliwość wyboru profilu jazdy. ID.3 1ST Plus (w cenie 194.390 zł) oferuje dodatkowo m.in. reflektory IQ.LIGHT oraz nadwozie lakierowane w dwóch kolorach, z kolei wersja ID.3 1ST Max oferowana w cenie 215.990 zł została wyposażona w duży, panoramiczny szklany dach oraz wyświetlacz head-up display wykorzystujący technologię rozszerzonej rzeczywistości. Szczegółowa informacja na temat wyposażenieaID.3 1ST w poszczególnych wersjach trafiła już do osób, które posiadają rezerwację modelu.
Osoby, które skorzystały z „pre-bookingu” i zdecydują się na zakup samochodu, Volkswagen doceni przekazując jako integralną część zamówienia Wallbox o maksymalnej mocy ładowania 11 kW. Wszystkie osoby które zdecydują się na zakup ID.3 1ST (niezależnie od momentu podjęcia decyzji zakupowej), otrzymają rok bezpłatnego zasilania samochodu energią elektryczną do 2.000 kWh. Oferta dotyczy wszystkich publicznych stacji ładowania, na których działa aplikacja WeCharge Volkswagena oraz w europejskiej sieci stacji IONITY.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: