
Można już zamawiać ID.3 w wersji limitowanej 1ST. Znamy ceny!
Osoby, które zdecydowały się zarezerwować możliwość zakupu ID.3 w limitowanej wersji 1ST, od 17 czerwca mogą zamówić swój samochód. Sprawdźcie, ile kosztuje i co znajdzie się w wyposażeniu standardowym!
Udostępnienie możliwości zamówienia ID.3 w wersji 1ST to ważny krok, związany z wprowadzeniem modelu ID.3 na polskie drogi. W następnej kolejności, na przełomie lipca i sierpnia opublikowany zostanie cennik modelu ID.3, zgodnie z pierwotnymi deklaracjami marki obejmujący wersję dostępną za mniej niż 130.000 złotych.

Volkswagen ID.3 w wersji 1ST jest oferowany w trzech kolorach i w trzech wersjach wyposażenia, w każdej wersji z obręczami kół o dużej średnicy oraz z bogatym wyposażeniem.

ID.3 1ST w podstawowym wariancie kosztuje 167.190 złotych i oferuje wiele rozwiązań z zakresu komfortu, m.in. system Voice Control oraz system nawigacyjny, aktywny tempomat czy możliwość wyboru profilu jazdy. ID.3 1ST Plus (w cenie 194.390 zł) oferuje dodatkowo m.in. reflektory IQ.LIGHT oraz nadwozie lakierowane w dwóch kolorach, z kolei wersja ID.3 1ST Max oferowana w cenie 215.990 zł została wyposażona w duży, panoramiczny szklany dach oraz wyświetlacz head-up display wykorzystujący technologię rozszerzonej rzeczywistości. Szczegółowa informacja na temat wyposażenieaID.3 1ST w poszczególnych wersjach trafiła już do osób, które posiadają rezerwację modelu.

Osoby, które skorzystały z „pre-bookingu” i zdecydują się na zakup samochodu, Volkswagen doceni przekazując jako integralną część zamówienia Wallbox o maksymalnej mocy ładowania 11 kW. Wszystkie osoby które zdecydują się na zakup ID.3 1ST (niezależnie od momentu podjęcia decyzji zakupowej), otrzymają rok bezpłatnego zasilania samochodu energią elektryczną do 2.000 kWh. Oferta dotyczy wszystkich publicznych stacji ładowania, na których działa aplikacja WeCharge Volkswagena oraz w europejskiej sieci stacji IONITY.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: