
Przód w nowych Oplach już nie będzie taki sam. Producent właśnie pokazał Opel Vizor!
Nowy Opel Mokka będzie pierwszym modelem, który pokaże nowe oblicze niemieckiej marki. Opel Vizor zakrywa nową „twarz” Opla, w naturalny sposób łącząc w jednym module grill, reflektory i logo marki.
Legendarny Opel Manta pierwszej generacji był inspiracją dla pierwotnej koncepcji tego eleganckiego motywu: dla nowej Mokki projektanci dosłownie na nowo odkryli grill Manty z dwoma modułami reflektorów na czarnej powierzchni, obramowanymi cienką chromowaną listwą.
Przednia osłona nowej Mokki rozciąga się płynnie w poprzek przodu pojazdu pod maską, wizualnie powiększając jej szerokość, i porządkuje pas przedni z mniejszą ilością elementów. Żadne zbędne zdobienie nie przeszkadza w skupieniu uwagi na czystej, gładkiej powierzchni, która doskonale integruje światła przednie. W centrum dominuje legendarne logo Opla z błyskawicą. Wygląda czysto, precyzyjnie i technicznie, doskonale pasuje do nowej Mokki, która będzie wyposażona wyłącznie w wysokiej jakości lampy LED, a także najnowszej generacji reflektory matrycowe IntelliLux LED® – to prawdziwa innowacja w tym segmencie rynku. Opel Vizor stanie się znakiem rozpoznawczym wszystkich modeli Opla w rozpoczętej dekadzie, z założeniem dalszego łączenia najlepszych technologii.
Mokka kolejnej generacji po raz pierwszy zaprezentuje nowy wzór przedniego i tylnego widoku przyszłych modeli Opla. W stylistyce kompasu dwie osie przecinają się z błyskawicą Opla w środku, dzięki czemu logo marki staje się coraz bardziej centralnym elementem. Ostrzejsze i wyraźniejsze przetłoczenia przedniej maski, typowe dla najnowszych pojazdów marki Opel, przechodzą poniżej logo błyskawicy i wyznaczają oś pionową. Charakterystyczne światła do jazdy dziennej LED w kształcie skrzydła, którą zachowają również wszystkie przyszłe modele Opla, symbolizuje oś poziomą.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: