Nowy Fiat Abarth ostry jak szczypce skorpiona? – video
Marka Fiat już nie raz zaskakiwała swoich fanów pomysłami na współpracę ze sławnymi osobami w celu promocji kolejnych modeli. Na ekranach widzieliśmy już Jennifer Lopez, a co dalej? Włosi postanowili kontynuować porozumienie z supermodelką - Catrinel Menghia.
Z pewnością wielu mężczyzn chciałoby znaleźć się na miejscu skorpiona (który, dodajmy, jest firmowym logo modelu Abarth), jednak celem producenta było pokazanie, jak ta premiera może zaskoczyć wszystkich dotychczasowych fanów marki i przyszłych klientów.
Warto wspomnieć, że Catrinel Menghia nie po raz pierwszy pojawia się w reklamach Fiata. Czy bikini to jedyny strój, w którym można promować nowy samochód? Cóż, to już kwestia dyskusyjna.
Najnowsze
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. -
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
-
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
Zostaw komentarz: