
Fiat Doblo MY 2022 i Fiorino – już można zamawiać w Polsce. Co oferują w standardzie?
Już można składać zamówienia na nowe Doblò MY 2022 i Fiorino wyposażone w nowe silniki wysokoprężne MultiJet2 zgodne z Euro 6D-Final.
Do najważniejszych nowości należą: nowy silnik 1.6 MultiJet2 zgodny z normą Euro 6D-Final o trzech poziomach mocy (90, 105 i 120 KM), aby sprostać różnorodnym wymaganiom profesjonalistów.
Warto również wspomnieć o nowym systemie multimedialnym 7-calowym ekranem dotykowym z integracją Apple CarPlay i kompatybilnością z Android Auto™, dzięki któremu zawsze można pozostać w kontakcie ze światem, dostępnym także z wbudowaną nawigacją satelitarną i użytecznymi usługami łączności oferowanymi przez Mopar® Connect.
Nowe silniki 1.6 MultiJet2 zgodne z Euro 6D-Final (90, 105 i 120 KM) są wyposażone w zaawansowany system Start & Stop, opony o niskim współczynniku tarcia, olej o niskiej lepkości, alternator smart, pompę olejową o zmiennej wydajności oraz pakiet aerodynamiczny.
Również Fiorino, będący pionierem w segmencie małych samochodów dostawczych, został odświeżony poprzez wprowadzenie dwóch nowych silników 1.3 MultiJet2 turbo diesel o mocy 80 i 95 KM, z homologacją Euro 6D-Final.
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON