Fuso Canter – lekki samochód ciężarowy już dostępny w europejskiej sprzedaży
Fuso ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży w Europie swojej lekkiej ciężarówki – nowego modelu Canter.
Od sierpnia 2021 r. można zamawiać nowego Fuso Cantera w sieci dealerskiej Fuso w całej Europie. Fuso Canter, podobnie jak jego poprzednik, dostępny jest w pięciu klasach dopuszczalnej masy całkowitej (od 3,5 do 8,55 t), z sześcioma rozstawami osi (od 2500 do 4750 mm), z trzema mocnymi silnikami (od 130 do 175 KM), trzema wariantami kabiny (standardowym o szer. 1,7 m, komfortowym o szer. 2,0 m i z kabiną podwójną o szer. 2,0 m).
Jako nowość, Fuso oferuje teraz kabinę S także dla Cantera o masie 3,5 t na wszystkich rynkach z ruchem lewostronnym, a ponadto wprowadza nowy rozstaw osi 3400 mm dla modeli 3S, co zwiększy przyjazność pojazdu w zabudowie. Za sprawą nowo opracowanego, kompaktowego układu wydechowego Fuso Canter spełnia teraz normę emisji spalin EURO VI – STEP E.
Canter jest teraz bezpieczniejszy niż kiedykolwiek wcześniej – dzięki nowo zainstalowanemu systemowi Sideguard Assist®, a także systemom bezpieczeństwa dostępnym już w poprzednim modelu: AEBS (Advanced Emergency Braking System), ESP® (elektronicznemu układowi stabilizacji jazdy) i LDWS (Lane Departure Warning System). Poziom bezpieczeństwa zwiększają ponadto opcjonalne reflektory LED, o zasięgu większym o 30%, nowa funkcja Autolight oraz wzmocniona tylna osłona przeciwwjazdowa, minimalizująca skutki uderzenia w przypadku kolizji.
Rozpoczęcie produkcji pojazdu w europejskiej fabryce Fuso w Tramagal (Portugalia) zaplanowano na grudzień 2021 r.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta