Kobiety górą w Abarth Challenge
W minioną sobotę, 21 kwietnia, miała miejsce impreza Abarth Challenge, której celem była odpowiedź na odwieczne pytanie – kto lepiej się czuje za kierownicą, kobiety czy mężczyźni?
Impreza odbyła się pod auspicjami marki Abarth, agencji Corse-Abarth Driving Experience i Akademii Bezpiecznej Jazdy Kuby Bielaka. Na starcie stawili się znani i lubiani: aktor Tomasz Karolak, artystka kabaretowa Katarzyna Pakosińska, tancerz i juror You Can Dance Agustin Egurrola, producentka filmowa i prawniczka Weronika Marczuk, aktorka Aleksandra Kisio, aktor Rafał Cieszyński, aktorka i dziennikarka Anna Wendzikowska, piosenkarz Łukasz Zagrobelny, aktorka Maria Niklińska oraz tancerz You Can Dance i Tańca z Gwiazdami Tomasz Barański.
Katarzyna Pakosińska i Weronika Marczuk |
fot. materiały organizatora |
Wspólnym celem rywalizujących i nagrodą konkursu był samochód Abarth Punto Evo, który zostanie przekazany na rzecz Fundacji TVN „Nie Jesteś Sam” i zlicytowany podczas dorocznego Balu Fundacji.
Rywalizacja już na etapie porannych treningów była na bardzo wysokim poziomie. Po południu zawodnicy zmierzyli się w 4 konkurencjach na czas, konkurencji statycznej polegającej na zapinaniu fotelika dziecięcego i tzw. „próba zaufania” jeździe z zasłoniętymi oczami wg wskazówek pilota.
Weronika Marczuk, Anna Wendzikowska, Kuba Bielak, Rafał Cieszyński i Maria Niklińska |
fot. materiały organizatora |
Próby dynamiczne zawierały elementy kaskaderskie, jak obrót auta o 180 stopni przy jeździe tyłem, nawrót z użyciem hamulca ręcznego, jazda po łukach o śliskiej nawierzchni, slalomy i hamowanie na śliskiej nawierzchni.
Zwycięzcą okazał się tancerz Tomasz Barański, drugie miejsce zajęła Anna Wendzikowska, trzecie Aleksandra Kisio. Jednak co ważne, łączny czas konkurencji rozegranych przez panie okazał się lepszy niż łączny czas osiągnięty przez panów.
Najnowsze
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Współczesne samochody może i są w dużej mierze bezobsługowe, ale to co innego niż odporność na niewłaściwą i bezmyślną obsługę. Prędzej czy później wszystkie eksploatacyjne błędy się zemszczą. Jednym ze sposobem na uniknięcie wydatków, jest pamiętanie o zasadzie 5 minut. -
Rusza budowa nowego odcinka S11. Droga połączy cztery województwa
-
Piesi zaatakowali kierowcę na pasach, więc stracił prawo jazdy. Ale sam jest sobie winien
-
Rowerzysta jedzie ścieżką – musi przepuścić pieszego, gdy wchodzi na pasy?
-
Czy po piwie bezalkoholowym można prowadzić? Odpowiedź nie jest prosta
Zostaw komentarz: