Audi A6 55 TFSI e quattro – hybrydowa limuzyna przyspiesza w niecałe 6 sekund do setki!
Cztery pierścienie oferować będą wersje hybrydowe typu plug-in takich modeli jak A7, A8, Q5 i Q7. Wszystkie one noszą oznaczenie „TFSI e”. Do grupy takich pojazdów należy też prezentowane właśnie A6 55 TFSI e quattro.
2.0 TFSI – czterocylindrowy, benzynowy silnik tego auta wytwarza 185 kW (252 KM). Natomiast zintegrowany z siedmiobiegową, automatyczną skrzynią biegów S tronic silnik elektryczny, ma moc maksymalną 105 kW. Systemowy moment obrotowy, przy prędkości obrotowej 1250 obr./min. osiąga swój punkt maksymalny rzędu 500 Nm. Litowo-jonowy akumulator umieszczony w tyle pojazdu magazynuje 14,1 kWh energii. Zamontowano go w taki sposób, że przestrzeń bagażowa pozostaje równa i łatwa w dostępie.
Audi A6 TFSI 55 e quattro to samochód jednocześnie sportowy i wysoce wydajny. Od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,6 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. Na napędzie wyłącznie elektrycznym prędkość maksymalna wynosi 135 km/h. Zasięg auta na silniku elektrycznym (wg. norm WLTP) to nawet 53 kilometry. Ta hybryda typu plug-in jest jedyną wśród bezpośredniej konkurencji limuzyną segmentu premium wyposażoną w napęd na cztery koła.
Kierowca może naładować swoje Audi A6 55 TFSI e quattro na publicznej stacji ładowania z mocą 7,4 kW, przy wykorzystaniu dołączonego do samochodu kabla mode 3. Naładowanie wyczerpanego, wysokonapięciowego akumulatora zajmuje około dwóch i pół godzin. Gdy natomiast jesteśmy gdzieś w drodze, Audi oferuje dostęp do ponad 110 tysięcy publicznych punktów ładowania w całej Europie, na których skorzystać można z karty Audi e-tron Charging Service. Aplikacja myAudi wyposażona jest w funkcję planowania trasy, która to funkcja pokazuje umiejscowienie punktów ładowania. Klienci mogą używać aplikacji do zarządzania ładowaniem oraz do wstępnego ogrzania lub wychłodzenia wnętrza samochodu jeszcze przed ruszeniem w drogę. System klimatyzacji współpracuje z wydajną pompą ciepła wykorzystującą tzw. ciepło odpadowe wytwarzane przez podzespoły napędu elektrycznego.
Najnowsze
- 
                                                
                                                    
	Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Lśniące nadwozie, posprzątane wnętrze i nabłyszczone opony - na rynku samochodów używanych prawdziwy stan techniczny potrafi być zamaskowany naprawdę starannie. Nie wszystko da się ocenić podczas krótkiej przejażdżki i powierzchownych oględzinach. Przy odrobinie pecha, zamiast radości od pierwszych kilometrów czeka nas długa lista ukrytych wad i pilne naprawy do wykonania. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie przy takim zakupie ma rzetelna i szczegółowa kontrola, która daje wiarygodną odpowiedź na pytanie o kondycję samochodu. - 
                                                
                                                    
	Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
 - 
                                                
                                                    
	Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
 - 
                                                
                                                    
	Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
 - 
                                                
                                                    
	Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
 
	
	
	
	
	
	
	
Zostaw komentarz: