
Nowy Opel Corsa GS Line i Corsa GSi. Znamy ceny w Polsce!
Nowy Opel Corsa GS Line debiutował na Salonie Motoryzacyjnym IAA we Frankfurcie. Nowa Corsa GS Line, podobnie jak GSi z lat 80. ma czerwony „paprykowy” lakier i czarny dach. Sprawdźcie, jakich cen możemy spodziewać się w Polsce!
Opel Corsa GS Line debiutuje na Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym IAA we Frankfurcie (do 22 września). Jego słynny pierwowzór, legendarny Opel Corsa A GSi, również miał premierę na IAA — dokładnie 32 lata temu.GSi — skrót od „Grand Sport injection” (dawniej GT/E) — to oznaczenie umieszczane od lat 80. na szczególnie usportowionych wersjach modeli z logo błyskawicy, przeznaczonych dla prawdziwych pasjonatów.
Fani ekstremalnie sportowej estetyki, którzy wybiorą najwyższą wersję GS Line, na pewno nie będą żałować swojej decyzji. Corsa GS Line, podobnie jak niegdyś Corsa GSi, to dynamiczna gwiazda niezawodnie przyciągająca uwagę.Nowo opracowany w 1988 roku silnik 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa pozwalał rozpędzić sportową Corsę pierwszej generacji do 100 km/h w około 9,5 sekundy.
A jaka jest współczesna sportowa Corsa? Nowy Opel Corsa GS Line również jest wyposażony w najnowocześniejsze rozwiązania techniczne, takie jak turbodoładowany silnik 1.2 o mocy 96 kW/130 KM z ośmiobiegową przekładnią automatyczną. Corsa z najmocniejszą jednostką benzynową osiąga prędkość maksymalną 208 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 8,7 sekundy.
Obowiązkowym wyposażeniem standardowym są sportowe fotele. Tak było kiedyś (Corsa GSi) i tak jest dzisiaj (nowa Corsa GS Line). Obrotomierz oraz dodatkowe przyrządy, w tym wskaźnik ciśnienia oleju i woltomierz, dostarczały kierowcy Corsy GSi ważnych informacji. Sportowe obręcze kół i szerokie opony sugerowały, że Corsa GSi doskonale radzi sobie nie tylko w zwykłych ruchu drogowym, ale także na torze Nürburgring — podobnie jak nowa Corsa GS Line.
Nowość rynkowa, dostępna od 66 150 zł (sugerowana cena detaliczna z VAT w Polsce), jest łatwo rozpoznawalna po chromowanej końcówce wydechu oraz sportowych zderzakach.
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: