Nowe Porsche 911 Carrera Cabrio
Jak poczuć zapachy otoczenia, usłyszeć dźwięki ptaków podróżując samochodem? Oczywiście jadąc kabrioletem! Tylko jakim? Najlepiej pięknym, unikalnym na polskich drogach i mocnym autem, które pozwolii przestrzeni zuchwale wedzrzeć się do wnętrza samochodu. Może Carrera Cabrio?
![]() |
|
fot. Porsche
|
Projektanci nowej wersji kabrioleta 911 Carrera skupili się na dopracowaniu detali, poddając sylwetkę auta jedynie drobnym modyfikacjom. Samochód ma też dłuższy rozstaw osi i szerszy rozstaw przednich kół. Składany stelaż dachu Carrery zrobiony jest z lekkich stopów magnezu, co pozwaliło pojazdowi zrzucić zbędne kilogramy.
W wersji standardowej mamy do dyspozycji 3,4 – litrowy silnik typu bokser o mocy 350 koni mechanicznych (to ta sama jednostka co w Carrera Coupe) skonfigurowany z 7-biegową skrzynia manualną. W usportowionej wersji Carrera S motor generuje już 400 KM z 3,8-litrowej pojemności silnika. Spalanie w obu przypadkach oscyluje w granicach dziesięciu litrów na sto kilometrów. Jeśli to wciąż dla niektórych za dużo, jako dodatkowe wyposażenie można będzie dokupić, dwusprzęgłową przekładnię zmiany biegów PDK Porsche. Oczywiście napęd przenoszony jest na tylne koła.
Ceny Carrery zaczynać się będą od 119 tysięcy euro, Carrery S – od 136 tysięcy. Auto pojawi się na rynku w marcu 2012 roku.
Najnowsze
-
Renault 5 o włos od wygranej! Jak Fiat Panda odniósł zwycięstwo w najważniejszym polskim konkursie Car of the Year?
Mokry Tor Modlin, sześć finałowych modeli i jedna zwycięska tytułowa statuetka. Zdradzamy kulisy decyzji jury, emocje podczas jazd testowych i powody, dla których to właśnie Panda okazała się bezkonkurencyjna. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Za co można dostać mandat na 30 tys. zł? Najwyższe kary, jakie można dostać w Polsce
-
Uważaj na znak D-13 – to podpucha, na którą łapie się wielu kierowców.

Zostaw komentarz: