
Czy nowe Suzuki Jimny dalej jest prawdziwą terenówką? Wideo rozwiewa wątpliwości
Nowe Jimny wyglądem bardzo przypomina stary model, ale czy jest równie dzielne w terenie? Zobaczcie jak radzi sobie na bezdrożach.
Nowe Suzuki Jimny jest nadal bardzo małe i zwarte (3645 mm długości), a do tego ma duży prześwit wynoszący 21 cm. Dzięki temu legitymuje się bardzo dobrymi kątami natarcia (37 st.) oraz zejścia (49 st.).
Napęd rozwiązano tradycyjnie – napędzana tylna oś i dołączana na sztywno przednia. W aucie obecna jest też skrzynia redukcyjna.
Z wideo wynika również, że Jimny może korzystać z hill holdera (po puszczeniu hamulca na wzniesieniu auto przez klika sekund nie zaczyna się staczać) oraz systemu kontroli zjazdu (samochód automatycznie steruje hamulcami, aby bezpiecznie zjechać ze wzniesienia).
Najnowsze
-
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
Coraz więcej osób odkrywa uroki podróżowania bez sztywnych planów i rezerwacji hoteli. Dla fanów motoryzacji to naturalne – auto czy motocykl daje wolność, a nocleg w kamperze lub pod namiotem pozwala zatrzymać się tam, gdzie akurat prowadzi droga. Obie opcje mają swój niepowtarzalny klimat, ale też różne wymagania i ograniczenia. -
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
-
Do końca wakacji paliwo będzie tańsze? Eksperci ostrzegają: jesienią czeka nas podwyżka, zwłaszcza ON
Zostaw komentarz: