
Seat Leon Cupra R – polskie ceny
Nowy Seat Leon Cupra R o mocy 310 KM to obecnie najmocniejszy samochód hiszpańskiej marki - jego produkcja obejmuje jedynie 799 sztuk. Ile będzie zatem kosztował?
Leon Cupra R jest już w Polsce dostępny w dwóch wariantach: 310 KM z 6-biegową manualną skrzynią biegów oraz 300 KM z 7-stopniową automatyczną skrzynią biegów. Ceny przedstawiają się następująco:
2.0 TSI Start&Stop 310 KM: 182 100 zł;
2.0 TSI Start&Stop 300 KM DSG: 187 500 zł.
Auto wyróżnia się aerodynamicznym pakietem z elementami z włókna węglowego na nadwoziu i nowymi spojlerami. Siła docisku auta została zwiększona o 12,5%. O znakomitą przyczepność dba elektronicznie sterowana mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego. W podwoziu tkwi również układ hamulcowy Brembo z nawiercanymi tarczami a nadwozie zdobią agresywnie stylizowane zderzaki z elementami z włókna węglowego. Całości dopełniają liczne wstawki w kolorze miedzi, obejmujące m.in. lusterka zewnętrzne czy specjalnie zaprojektowane obręcze ze stopu metali lekkich. Podobne wstawki znalazły się w kabinie, wspólnie z obszytymi Alcantarą kierownicą i drążkiem zmiany biegów, biało-czarnymi wskaźnikami zegarów i elementami z włókna węglowego.
Podkreśleniem ekskluzywnej edycji będzie wygrawerowany przy dźwigni skrzyni biegów indywidualny numer modelu. Leona Cupra R zamówić będzie można w ramach zamkniętego, dedykowanego procesu sprzedaży – egzemplarze tego modelu nie będą także eksponowane w salonach dealerskich, dzięki temu każdy właściciel będzie miał pewność, że jest pierwszą i jedyną osobą prowadzącą swoje wyjątkowe auto. W ramach zamówienia każdy właściciel Leona otrzyma również zaproszenie na ekskluzywne szkolenie z doskonalenia techniki jazdy autem sportowym, które odbędzie się na torze wyścigowym na przełomie maja i czerwca.
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: