Powstanie niezależna sieć marki DS w Polsce
Najmłodsza a zarazem najbardziej ekskluzywna z marek grupy PSA - DS Automobiles, ogłosiła właśnie plany rozwoju w Polsce. Jeszcze w bieżącym roku polski oddział marki planuje pierwsze otwarcia niezależnych obiektów marki DS.
Marka DS została utworzona oficjalnie w czerwcu 2014 w Paryżu. W niespełna 2 lata gamę modeli DS ujednolicono, nadając jej spójne cechy i DNA zaczerpnięte z legendarnego modelu DS 19 z 1955 r. Znakiem rozpoznawczym młodej marki jest nowe logo, złożone z monogramu DS umieszczonego nad napisem ‘DS AUTOMOBILES’. Napis ten, celowo w języku francuskim, odwołuje się do francuskich korzeni. Co więcej odzwierciedla pozycjonowanie marki DS, odwołującej się do tradycji konstruowania samochodów najwyższej klasy. DS Automobiles szczyci się credo wyrażonym hasłem:
SPIRIT OF AVANT-GARDE (Duch awangardy). Hasło w języku angielskim jest wyrazem międzynarodowych ambicji DS.
Wzorem strategii marki DS na świecie, polskie kierownictwo grupy PSA podjęło kroki w celu powołania dedykowanej wyłącznie samochodom marki DS sieci dealerskiej.
Koncepcja rozwoju sieci DS Automobiles w Polsce na najbliższe lata opiera się na ośmiu zdefiniowanych rynkach, na których powstaną dwa typy obiektów: DS Store i/lub salony DS. Według Jakuba Dasiewcza, DS Managera w Polsce „osiem wybranych przez nas na tym etapie rozwoju rynków generuje blisko osiemdziesiąt procent sprzedaży samochodów segmentu „premium”. Są to oczywiście największe miasta w Polsce, czyli Gdańsk, Łódź, Warszawa, Poznań, Wrocław, Szczecin, Katowice i Kraków, wraz z naturalnie przypisanymi im najbliższymi powiatami, z których istnieje przypływ klientów.
W ciągu najbliższych 8 miesięcy zainaugurowane zostaną 3 obiekty: DS Store w Krakowie i Katowicach oraz DS Salon w Łodzi, który powstanie przy dotychczasowym obiekcie Citroena.
Sebastian Domeracki, dyrektor Marki Citroen i DS w Polsce dodaje, że „w przyszłym roku otworzymy kolejne obiekty marki DS. Niektóre są już w budowie, na inne mamy już podpisane listy intencyjne. Ich otwarcie nastąpi akurat wtedy, kiedy będziemy mieli w ofercie nowego DS7 Crossback. W ten sposób w ciągu dwóch lat będziemy dysponowali planowaną siecią 8 lokalizacji wraz z istniejącym już salonem DS w Warszawie przy Alei Krakowskiej 206”
Nowa sieć punktów sprzedaży DS będzie wyróżniać się odmienną od pozostałych marek grupy PSA architekturą. I tak architektura budynków marki DS będzie elegancja i prosta. Oświetlenie będzie podkreślać okazałość budynku i wyróżniać fasadę na tle miasta. Wzornictwo nowych obiektów będzie wyrażone trzema ikonicznymi barwami wybranymi już i wykorzystywanymi przez DS Automobiles – ciepłą czerń, bordowy carmin i kolor szampański. Dodatkowo eksponowany będzie patern i monogram DS. Architektura budynku będzie uzupełniona wkomponowanym oznakowaniem nawiązującym do cech designu ekskluzywnych hoteli i salonów.
Flagowym formatem jest DS Store będący oddzielnym obiektem w całości dedykowanym marce DS, o minimalnej powierzchni ekspozycyjnej 250 m². Dla mniejszych rynków przewidziany jest salon, będący formatem połączonym z salonem Citroena, przy założeniu zapewnienia min. 125 m² powierzchni dla marki DS. W obu przypadkach klienci będą mieli do dyspozycji oddzielne miejsca parkingowe, recepcję, a także dedykowaną obsługę zapewnioną przez odpowiednio wyszkolonych doradców handlowych. Wszystkie DS Store’y i DS Salony będą realizowane według jednakowych standardów obowiązujących na całym świecie.
Przyszłe obiekty DS Store będą też wyposażone w DS Virtual Vision, fotel połączony z okularami 3D. DS. Virtual Vision umożliwi obejrzenie wybranego modelu we wnętrzu i na zewnątrz w dowolnej konfiguracji kolorów lakieru, tapicerki, wyposażenia oraz dekorów. Przy ogromnej liczbie możliwych kombinacji nie ma możliwości, by każdą wybraną wersję obejrzeć w rzeczywistości. Służyć temu będzie rzeczywistość wirtualna.
Obecnie gama modelowa w Polsce składa się z czterech modeli DS 3, DS 4, DS 4 Crossback oraz DS 5. Wkrótce dołączy do niej także zaprezentowany już oficjalnie w marcu w Genewie DS 7 Crossback – pierwszy model drugiej generacji modeli, który będzie dostępny jedynie w autoryzowanych punktach spełniających normy i standardy marki DS. Niedawno pojawił sie w nim prezydent Francji, Emanuel Macron.
Najnowsze
-
Zabudowa VW T5 – jak przekształcić busa w funkcjonalnego kampera?
Przekształcenie Volkswagena T5 w kampera to marzenie wielu miłośników turystyki na czterech kółkach. Ten model samochodu cieszy się ogromną popularnością dzięki swojej niezawodności oraz idealnym proporcjom, które ułatwiają taką adaptację. Przestrzeń ładunkowa T5 daje fantastyczne możliwości aranżacyjne. Pozwala to na stworzenie prawdziwie funkcjonalnego i wygodnego mobilnego domu! -
Pomóżmy motocykliście, którego pasją jest motoryzacja! Gerard walczy z rakiem – chce odzyskać twarz i… oddech
-
7 lat gwarancji i ceny od 112 900 zł. Rusza sprzedaż chińskiej marki Jetour w Polsce
-
Volkswagen Polo – idealne auto miejskie? Poznaj jego zalety
-
Co obejmuje 145 punktów kontroli technicznej w Toyota Pewne Auto?
Zostaw komentarz: