
Peugeot 308 GTi by Peugeot Sport – nowy, sportowy kompakt
Już od momentu prezentacji Peugeot 308 z niecierpliwością oczekiwano na pojawienie się jego sportowej wersji. Marka powierzyła zadanie stworzenia auta ekspertom - konstruktorom z zespołu Peugeot Sport.
Kierowca 308 GTi dysponuje jednostką 1.6 THP S&S o mocy 270 lub 250 KM, samoblokującym mechanizmem różnicowym Torsen, możliwością regulacji zawieszenia oraz i-Cockpit.
Dzięki rekordowo niskiemu jak na ten segment stosunkowi masy do mocy, wynoszącemu jedynie 4,46 kg/KM, 308 GTi 270 przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 6 sekund i pokonuje 1000 metrów ze startu zatrzymanego w 25,3 sekundy (dane producenta).
Peugeot 308 GTi 270 jest wyposażony w samoblokujący mechanizm różnicowy Torsen i opony Michelin Super Sport na 19-calowych obręczach kół Carbone. W układzie hamulcowym zastosowano tarcze o średnicy 380 mm z przodu, z polakierowanymi na czerwono zaciskami oraz tarcze o średnicy 268 mm z tyłu.
Wersja 308 GTi ma obniżone o 11 mm zawieszenie oraz odmienny kolor przodu i tyłu nadwozia. Sportowe jest również wnętrze samochodu.
Dostępne wyłącznie w wersji 308 GTi 270 dwukolorowe nadwozie stanowi połączenie nowego, ognistego odcienia czerwieni Ultimate z czernią Perla Nera. Wchodzą one w skład palety 6 dostępnych kolorów nadwozia gamy 308 GTi. Do wyboru klientów będą następujące lakiery czerwony Ultimate, niebieski Magnetic, czarny Perla Nera, szary Artense, biały Perłowy oraz szary Hurricane.
Co jeszcze postanowiono dorzucic do tego cacka? Zawieszenie z możliwością regulacji przez kierowcę, wydech o sportowym brzmieniu, pakiet Driver Sport Pack, kubełkowe siedzenia.
Nie możemy się doczekać przejażdżki!
{{ download(84) }}
Najnowsze
-
Tłusty obiad i piwo? Polak pije, jedzie i ryzykuje. Szokujące dane o polskich kierowcach!
65% Polaków decyduje się prowadzić po alkoholu, wierząc w mity o "trzeźwieniu". Tłusty obiad, godzina czekania - czy to wystarczy? -
Tranzyt przez Warszawę to koszmar? Nowy wariant trasy S7 dzieli mieszkańców i kierowców!
-
Jeździłyśmy Alpine A290. To początek nowego rozdziału
-
Jelcz walczy z niemieckimi producentami: kto wygra wyścig o kontrakty NATO? Prawda o miliardowych inwestycjach
-
Chery TIGGO 7 vs europejska konkurencja: czy niska cena wystarczy, by pokonać Skodę, Volkswagena i Hyundaia? Prawda o technologii, bezpieczeństwie i ryzyku zakupu
Zostaw komentarz: