
Nowe Audi R8 wjeżdża na polski rynek
Najszybszy z seryjnie produkowanych pojazdów Audi dostępny jest już w Polsce. Ile kosztuje?
Na rynek wjeżdża najmocniejsze i najszybsze Audi R8. Jego topowa wersja: V10 plus ma 610 KM, rozwija prędkość maksymalną 330 km/h, a od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 3,2 sekundy. Wysokoobrotowy, umieszczony centralnie silnik, konsekwentnie stosowana koncepcja lekkiej konstrukcji, podwozie z napędem quattro i zmienny rozkład momentu obrotowego zdecydowanie odróżniają to auto wśród konkurencji.
W wersji standardowej otrzymujemy system cylinder on demand, funkcję start/stop z systemem rekuperacji, wielofunkcyjną, skórzaną kierownicę czy pełen układ MMI Navigation Plus z MMI touch. Standardowo samochód wyposażony jest również w system Audi drive select, pozwalający kierowcy dostosować sposób i dynamikę jazdy do rodzaju nawierzchni drogi oraz w nowość: cyfrowy kokpit – Audi virtual cockpit.
Do wyboru jest gama wyposażenia opcjonalnego. Wybierać można np. spośród ośmiu wzorów obręczy felg z metali lekkich, kilku rodzajów foteli, kilku wzorów tapicerki oraz z szeregu możliwości wyposażenia lub ozdobienia wnętrza.
Audi R8 coupé z silnikiem 5.2 FSI quattro kosztuje w Polsce 791 940 złotych. Do jego standardowego wyposażenia, oprócz wymienionych już elementów i systemów, włączono m.in. również zawieszenie Audi magnetic ride, system muzyczny Bang&Olufsen, sportowe, skórzane fotele czy boczne osłony wlotów powietrza w kolorze srebrnym Eis.
Natomiast cena R8 coupé z silnikiem 5.2 FSI quattro plus, to 896 140 złotych. Tu też lista wyposażenia standardowego jest poszerzona. Między innymi o: ceramiczne hamulce, kubełkowe fotele Audi Exclusive, karbonowe elementy dekoracyjne i karbonowe osłony wlotów powietrza oraz pakiet oświetlenia wnętrza w technice diodowej.
{{ download(83) }}
Najnowsze
-
Elektryk czy hybryda – co bardziej opłaca się w leasingu?
Coraz więcej firm i osób prywatnych zwraca uwagę na ekologię i koszty użytkowania aut. Rosnąca popularność napędów alternatywnych wypiera tradycyjne rozwiązania, ale rodzi pytanie: co w leasingu bardziej się opłaca – hybryda czy elektryk? -
Nocleg pod namiotem czy w kamperze? Porównanie opcji dla fanów motoryzacji
-
Test Peugeot 408 GT: masaż na trasie i pazury na ulicy
-
Test Ford Bronco Badlands – powrót legendy na bezdroża
-
Mercedes Vision V: gdzie podziała się motoryzacja, a pojawił się… 65-calowy telewizor?
Zostaw komentarz: