Nowy Jaguar XJ z mocą nawet 550 KM – ceny w Polsce
Model XJ, luksusowa limuzyna Jaguara, debiutuje z aluminiowym nadwoziem i mnóstwem nowych rozwiązań. Ile będzie kosztował?
Co nowego zastaniemy w nowym Jaguarze XJ, który wejdzie do sprzedaży jesienią 2015 roku?
- Nowy system multimedialny z ekranem dotykowym InControl Touch Pro oraz system audio Meridian Digital Reference o mocy 1300 W z 26 głośnikami.
- Ciekłokrystaliczny zestaw wskaźników o przekątnej 12,3 cala umożliwiający pełnoekranowe wyświetlanie nawigacji.
- Zmodernizowany 3.0-litrowy wysokoprężny silnik V6 osiąga 306 KM i 700 Nm.
- Elektryczne wspomaganie układu kierowniczego.
- System All-Surface Progress Control, który ma umożliwiać bezproblemowe ruszanie na nawierzchniach o niskim poziomie przyczepności, takich jak śnieg czy lód.
- Odświeżenie stylistyki nadwozia teraz uzupełniają reflektory typu Full – LED oraz podwójne światła do jazdy dziennej typu J-Blade.
- Pakiet Black Pack, poprawiający stylizację nadwozia.
- Zestaw systemów wspomagających kierowcę, w tym asystent pasa ruchu, adaptacyjny tempomat z funkcją Queue Assist, wykrywanie przeszkód podczas cofania, system kamer 360° i półautomatyczny asystent parkowania w zatoce oraz parkowania równoległego.
- Gamę reprezentowaną przez modele XJ Luxury, Premium Luxury, Portfolio i XJR uzupełnia teraz nowa wersja R-Sport.
W skład gamy jednostek napędowych wchodzą: 3-litrowy diesel V6 o mocy 306 KM z przekładnią automatyczną i tylnym napędem; 340-konna jednostka benzynowa V6 z napędem na tylną oś lub AWD oraz przekładnią automatyczną, a także 5-litrowy silnik benzynowy V8 o mocy 550 KM, ze skrzynią automatyczną i napędem na tył.
XJ jest produkowany razem ze sportowym modelem F-TYPE i zupełnie nowym sedanem XF w fabryce firmy Jaguar Land Rover w Castle Bromwich.
Cennik dla nowego Jaguara XJ MY`16 rozpoczyna się od 436 500 złotych (wersja XJ Luxury z silnikiem 3,0D 306 KM i 700 Nm), wszystkie ceny zawierają 5-letnią gwarancję.
Najnowsze
-
Koniec przywileju dla właścicieli aut elektrycznych. Życie za szybko go zweryfikowało
Różne są sposoby zachęcania kierowców do przesiadki na samochody elektryczne, a jednym z nich jest możliwość korzystania z buspasów. Okazuje się, że nie wszędzie ten pomysł się sprawdza, ponieważ elektryków zrobiło się zbyt dużo. Władze zdecydowały więc o likwidacji tego przywileju. -
Znasz trik taksówkarzy na chłodzenie auta bez klimatyzacji? Używaj, nawet jak masz klimę
-
Zderzenie motocyklistów przed przejściem. „Znowu to pierwszeństwo pieszych”
-
Wjazd samochodem do lasu – zasada jest odwrotna niż na drogach. Dotyczy wszystkich
-
Każdy kierowca powinien teraz używać zasady 5 minut. To gwarancja spokoju na lata
Zostaw komentarz: