Jeszcze parę dni temu strona internetowa o warunkach gwarancji na używany pojazd Tesli informowała, że używane modele S i X, które mają mniej niż cztery lata i pokazują na liczniku mniej niż 50 000 mil (czyli 80 467 km), otrzymają „ograniczoną gwarancję na używany pojazd na 4 lata lub 50 000 mil, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej, licząc od daty dostawy ”.
Jeśli Model S lub X ma od czterech do sześciu lat lub przejechał od 50 000 do 100 000 mil to „rozszerzona ograniczona gwarancja na używany pojazd obejmuje okres do 2 lat po dostawie lub do 100 000 mil, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej”.
Przeczytaj też: Tesla współpracowała z FBI przy zablokowaniu rosyjskiego cyberataku
Dziś ta sama strona pokazuje coś zupełnie innego:
Używane pojazdy Tesla są objęte pozostałymi 4 latami lub 50 000 milami pozostałymi w ramach ograniczonej gwarancji na pojazd podstawowy. Po wygaśnięciu, ograniczona gwarancja na używany pojazd zapewnia dodatkowy 1 rok lub 10 000 mil. Jeśli ograniczona gwarancja na pojazd podstawowy już wygasła, ograniczona gwarancja na pojazd używany będzie obejmować 1 rok lub 10 000 mil, począwszy od daty dostawy.
Warto zwrócić uwagę, że używane modele S i X z 2016 roku lub wcześniejszego są teraz znacznie mniej atrakcyjne dla potencjalnych nabywców.
Wiadomość ta pojawiła się zaraz po tym, jak Tesla zrezygnowała z siedmiodniowej polityki zwrotu nowych pojazdów i zaledwie kilka dni po obniżeniu ceny początkowej nowego sedana Model S.
Przeczytaj też: Tesla wyprodukuje najtańszy elektryczny samochód świata? Elon Musk zapowiada rewolucję