Firma powstała w 2005 roku, kiedy to grupa pasjonatów z Portland miała dosyć nudnych, szaroburych kasków na rolki i tak w miarę rozwoju firmy powstały cztery kolekcje: Street, Water, Snow, Moto każda dotycząca innej dziedziny sportu. Domeną kasków marki Nutcase są soczyste kolory oraz odważne, barwne wzory. Jak podkreśla sam producent, jego kaski są nie tylko wizualnie atrakcyjne, ale także bezpieczne, gdyż posiadają europejski certyfikat bezpieczeństwa CE EN-22.05.
Już wkrótce ruszy sprzedaż kasków w wyselekcjonowanych salonach sprzedaży, które także stawiają na niebanalny design, hasłem reklamującym kask będzie: „I love my brain – boring was yesterday, today is Nutcase!” – w dosłownym tłumaczeniu „Kocham mój mózg, nuda była wczoraj, dzisiaj jest Nutcase!”
Jak podkreśla Michal Cervenka – Dyrektor Dystrybucji Nutcase na Europę „Nutcase jest fajnym kaskiem, który łączy ludzi… kask ten przyciąga uwagę oraz wyzwala komentarze”. |
fot. nutcase-europe.com
|