Ferrari F8 Tributo jest teraz dostępne po modyfikacjach z Novitec dzięki implementacji modułu N-Tronic. To małe urządzenie wpinane jest w OBD samochodu. Program zwiększa moc F8 o 67 KM i 112 Nm, dzięki czemu samochód osiąga aż 787 KM i 882 Nm. Natomiast przyspieszenie do setki to zaledwie 2,7 sekundy. Prędkość maksymalna? Powyżej 350 km/h.
Dla fanów ostrego brzmienia, Novitec przygotował też moduł sterowania brzmieniem. Dodatkowo wydech działa z oryginalnymi końcówkami lub z niestandardowymi – ze stali nierdzewnej i włókna węglowego. Tunerzy dopasowali urodziwe felgi od Vossena, które wpasowują się wprost idealnie z całą sylwetką szybkiego Ferrari – 21 cali z przodu i 22 cale z tyłu.
Zobacz także: BMW MH8 800 – czy drogowy drapieżnik będzie konkurencją dla Porsche 911 Turbo S?
Lubicie czuć samochód tuż przy ziemi? Dla Novitec to nie problem, jedną z możliwości jest obniżenie zawieszenia – prześwit mozna zmniejszyć aż o 35 mm. Taka mozliwość jest dostepna także w samochodach z systemem unoszenia przodu.
Warto zobaczyć: Manhart RQ 900 – tuning rodem z piekła za… 1,3 mln złotych?
Tunerzy zastrzegają, że ten pakiet zmian to dopiero początek i F8 Tributo nabierze jeszcze groźniejszego wyglądu. Czekamy na propozycje!