Sercem tego supersamochodu jest nowy silnik Brabus Rocket 900 Biturbo V8, który dzięki zwiększeniu pojemności skokowej do 4,5 litra i nowemu wysokowydajnemu systemowi wymuszonej indukcji zapewnia maksymalną moc 900 KM. Chociaż silnik generuje maksymalny moment obrotowy 1250 Nm, w pojeździe jest on ograniczony do 1050 Nm.
W połączeniu z 9-biegową sportową skrzynią biegów Speedshift MCT i napędem na wszystkie koła, czteromiejscowe coupe rozpędza się od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,8 sekundy. Samochód osiąga 300 km/h w zaledwie 23,9 sekundy. Ze względu na opony prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 330 km/h.
Przeczytaj też: Brabus Ultimate E – w pełni elektryczny miejski samochód sportowy
Aby optymalnie wykorzystać ogromną moc nowego silnika o zwiększonej pojemności skokowej, Brabus Rocket 900 „ONE OF TEN” jest wyposażony w niezwykle szerokie opony o średnicy 21 i 22 cali na przedniej i tylnej osi. Aby stworzyć dla nich miejsce, projektanci Brabus opracowali karbonowe widebody o dość ekscytującej stylizacji. W tunelu aerodynamicznym opracowano pasujące elementy poprawiające aerodynamikę. Wytwarzają one większą siłę docisku, a tym samym zwiększają stabilność prowadzenia przy dużych prędkościach.
Aerodynamika odgrywa podstawową rolę w zakresach prędkości, jakie nowy supersamochód może osiągnąć w mgnieniu oka. To jest powód, dla którego opracowano przedni panel z włókna węglowego, który zapewnia idealne przejście do szerszych przednich błotników: większe wloty powietrza dostarczają świeże powietrze do silnika i przednich hamulców. Wloty powietrza zintegrowane z kratką chłodnicy są częścią układu dolotowego ramienia. Spojler został ukształtowany tak, aby jeszcze bardziej zmniejszyć siłę nośną przedniej osi.
Przeczytaj też: Brabus 850 Cabrio – najszybsze kabrio świata
Aby osiągnąć optymalną równowagę aerodynamiczną, zespół projektantów opracował wieloczęściowe tylne skrzydło z włókna węglowego i tylny dyfuzor z tej samej zaawansowanej technologicznie mieszanki. Inne, zdecydowanie sportowe akcenty na nadwoziu to nagie panele z włókna węglowego po bokach tylnego zderzaka i karbonowe osłony lusterek bocznych.
Brabus Rocket 900 „ONE OF TEN” kosztuje 427 000 euro (cena eksportowa bez ustawowego podatku VAT w Niemczech), czyli prawie 2 miliony złotych!