Reklama nowego Forda powiela opinię, że kobiety, seks i samochody idą w parze – takie obrazki zawsze intrygują, ekscytują, bywają kontrowersyjne, ale z puntu widzenia marketingowca mają jedną zaletę – zawsze przykuwają uwagę. A przecież o to chodzi!
fot. Ford
|
W przypadku reklamy modelu Ford Edge chodzi też o komunikat wypisany na soczystych wargach – nowy Edge rozumie 10 000 komend głosowych. To rzeczywiście dużo. Wśród tych „zmysłowych” napisów, a co za tym idzie wśród tychże komend głosowych znajdziemy m.in. „find spa” (znajdź spa), lub: „find nearest ice cream shop” (znajdź najbliższy sklep z lodami). I tak jak wyobrażamy sobie nagły atak chęci na lody, to już natychmiastową ochotę na skorzystanie ze spa nie bardzo… Za to bardzo przydatne, ostatnio także Amerykanom, będzie polecenie „find fuel prices” (pokaż ceny paliwa)…
A o co naprawdę chodzi? O MyFord Touch – system rozrywki, nawigacji i sterowania urządzeniami głosowymi za pomocą komed głosowych. Resztę dowiesz się z filmu.