Od kilku tygodni autopilot elektrycznych samochodów Elona Muska otrzymuje znaczącą aktualizację, która rozszerza autonomiczne zdolności miejskie. Funkcja Traffic Light and Stop Sign Control pozwala na samodzielne ruszanie samochodu, gdy tylko zaświeci się zielone światło na sygnalizatorze.
Przy okazji odświeżenia oprogramowania kierowcy zaczęli zgłaszać, że ich samochody zatrzymują się, gdy tylko w pobliżu autopilot zauważy logotyp Burger Kinga. Jak się okazało, sztuczna inteligencja myli logo ze znakiem STOP.
So my car knows what’s up and stopped at @BurgerKing for lunch #freewhopper #AutopilotWhopper pic.twitter.com/sgIBaNL8sf
— Greg McNish (@Greg_McNish) June 23, 2020
Marketingowcy sieci fast food szybko wykorzystali ten błąd w reklamie, zobaczcie:
looks like AI even knows what you’re in the mood for.
pull up with your smart car, share a video/pic with #autopilotwhopper + #freewhopper & we’ll DM you a free Whopper code to use when you order on the BK app. see https://t.co/2HrzhTAM6A. pic.twitter.com/S74He7EcuQ
— Burger King (@BurgerKing) June 23, 2020