Site icon Motocaina

Widzieliście już kalendarz adwentowy Citroena? Dla fanów marki liczne konkursy

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"23079";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

W tygodniach poprzedzających święta Bożego Narodzenia kultywowana jest tradycja kalendarzy adwentowych, których największymi wielbicielami są dzieci. Każdy dzień przynosi nową niespodziankę lub czekoladkę. Citroën to marka, która czerpie inspiracje z codziennego życia użytkowników. W okresie do 24 grudnia przygotowała więc kalendarz adwentowy w wersji dla dorosłych. Kalendarz pokazuje dziedzictwo i teraźniejszość Citroëna. Jest dostępny na Instagramie marki w 11 krajach (Austrii, Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Portugalii, Hiszpanii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii).

Dzięki wsparciu agencji Traction (Grupa BETC) Citroën organizuje „Quiz zimowy” („Winter Quiz”), w którym fani mogą sprawdzić swoją wiedzę i wygrać wiele nagród. Konkursowi towarzyszy kalendarz adwentowy. Codziennie rano od 1 do 24 grudnia Citroën odkrywa kolejne okienko kalendarza adwentowego i zadaje pytanie dotyczące historii marki. Każdego wieczora ogłaszany jest zwycięzca wylosowany spośród uczestników, którzy udzielili poprawnych odpowiedzi.

Exit mobile version