Pamiętaj, palenie silnie uzależnia! |
![]() |
fot. Pirelli
|
Pirelli, idąc w ślad za producentami tytoniu, postanowiło stworzyć kampanię reklamową, w której przekonuje wszystkich maniaków palenia (gumy), że czynność ta szkodzi zdrowiu. Producent opon twierdzi, że palenie jest wysoce uzależniające (z tym akurat nie polemizujemy) i zagraża naszemu życiu. Jak by nie było, po części jest to prawda – dodatkowe koszty związane z koniecznością zakupu nowych opon, wdychanie dymu (jednak jakże przyjemnego…), podwyższone ciśnienie, to tylko niektóre z efektów ubocznych.
Niektórym może się wydawać, że tak naprawdę jest to bardziej antyreklama niż rzeczywista promocja produktów firmy. W końcu, każdy maniak palenia gumy to dla Pirelli wartościowy klient. Wydaje się jednak, że tego typu kampania reklamowa producentowi nie zaszkodzi. Bo czy znacie chociaż jednego nałogowego palacza, który rzucił palenie po przeczytaniu etykietki na opakowaniu papierosów „palenie zabija”? My też nie. Nałóg to nałóg – i nic nie jest w stanie go pokonać.
fot. Pirelli
|
fot. Pirelli
|
fot. Pirelli
|