Site icon Motocaina

Trailer nowego filmu Volvo Trucks – czy powtórzy sukces epickiego splitu z Van Damme?

Za sprawą słynnych produkcji, takich jak „The Epic Split”, „The Hamster Stunt” i „The Hook”, Volvo Trucks pokazało, że reklama samochodu ciężarowego może być zabawna, oszałamiająca i może przyciągnąć ogromną widownię na całym świecie.

– Wszystkie reakcje były zdecydowanie pozytywne – nasze filmy są równie nowatorskie jak nasze samochody ciężarowe. Kampania ta nie tylko wzbudziła zainteresowanie naszymi pojazdami, ale także wzmocniła naszą markę – mówi Claes Nilsson, prezes Volvo Trucks.

Nowy film będzie miał swoją premierę 24 sierpnia br. na wystawie branżowej IAA w Hanowerze, w Niemczech. Równocześnie zostanie opublikowany na kanale Volvo Trucks na portalu YouTube (łącze). Film ma związek z wprowadzeniem na rynek I-Shift Dual Clutch (czytaj opis poniżej), opracowanej przez Volvo pierwszej na świecie dwusprzęgłowej skrzyni biegów dla samochodów ciężarowych o dużej ładowności, a jago akcja, podobnie jak w przypadku poprzednich filmów, zaskoczy widza.

– Zamiast testu na żywo, pokażemy nowoczesną wersję widowiska „Ukrytej kamera”, które w nietypowy sposób przedstawia zalety nowej skrzyni biegów. Ktoś naprawdę mocno się zdziwi – ale więcej szczegółów nie mogę zdradzić – zastrzega Per Nilsson.

Najnowsze filmy reklamowe Volvo Trucks zdobyły 130 nagród na całym świecie i ogromne rzesze zwolenników na portalach Facebook, Twitter i YouTube.

– To niesamowite.  Nieczęsto zdarza się, że kampania reklamowa adresowana do podmiotów gospodarczych osiąga tak wielki ogólnoświatowy rozgłos. Nowym filmem o I-Shift Dual Clutch kontynuujemy naszą koncepcję docierania z przekazem do szerokiej opinii publicznej – wyjaśnia Per Nilsson.

Film wyreżyserował Henry Alex Rubin, który był twórcą także innych filmów Volvo Trucks, będących zapisem testów na żywo: „The Chase” i „The Ballerina Stunt”. Henry Alex Rubin jest również autorem thrillera „Disconnect” z 2012 r.

I-Shift Dual Clutch jest pierwszą na rynku dwusprzęgłową skrzynią biegów przeznaczoną dla samochodów ciężarowych o dużej ładowności. W I-Shift Dual Clutch proces zmiany biegu odbywa się pod obciążeniem, bez przerywania transferu mocy, dzięki czemu samochód ciężarowy nie traci siły napędowej ani prędkości. Dla kierowcy oznacza to większy komfort i wydajność pracy.

Exit mobile version