Premiera samochodu odbyła się zupełnie niespodziewanie w Sydney, a projekt zaprezentował sam szef inżynierów Toyoty, Tetsua Tada. Auto zostało zbudowane ręcznie w Japonii i póki co występuje jako koncept.
Wersja Shooting Brake, z powiększonym bagażnikiem pokazuje możliwości japońskiego koncernu. Inżynierowie postanowili udowodnić, że potrafią stworzyć samochód o bardzo dobrych właściwościach jezdnych, który przy okazji będzie praktyczny i przestronny.
Nie wiemy jeszcze, czy samochód pojawi się w wersji produkcyjnej. Przedstawiciele Toyoty również nie potwierdzają tych informacji. Szef inżynierów podkreśla, że na razie jest to koncept, który demonstruje pasję Toyoty do tworzenia samochodów dostarczających radość z jazdy.
Pod maską koncepcyjnej wersji pracuje wolnossący bokser o pojemności dwóch litrów. Seryjna jednostka oferuje 200 KM maksymalnej mocy. Amerykańska wersja modelu przeszła niedawno delikatny face-lifting w którym podniesiono maksymalną moc do 205 KM i wprowadzono inaczej zestrojoną skrzynię biegów.