Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommi Makinen Edition zadebiutował w grudniu 1999 roku, jako swoisty hołd dla Tommiego Mäkinena, który po raz czwarty z rzędu wygrał mistrzowski tytuł w WRC. Edycja specjalna Mitsubishi Lancer Evolution posiadała takie poprawki, jak ulepszona konfiguracja zawieszenia, szybsze przełożenie układu kierowniczego i przedni drążek kolumny rozporowej. Moc 276 KM pochodziła z 2,0-litrowego czterocylindrowego turbodoładowanego silnika. Części turbosprężarki były wykonane z tytanu.
Przeczytaj też: Mitsubishi zniknie z Europy szybciej, niż sądziliśmy?
Po zakończeniu kariery kierowcy rajdowego, Tommi Mäkinen zaczął kierować zespołem Toyota WRC. Pomagał również w opracowywaniu nowego GR Yaris.
Przeczytaj też: Toyota Yaris GR Sport inspirowana sukcesami sportowymi zespołu Toyota Gazoo Racing
Toyota GR Yaris ma 1,6-litrowy silnik z turbodoładowaniem, który wytwarza 257 KM i 360 Nm momentu obrotowego. Opcjonalny pakiet Circuit Pack dodaje mechanizmy różnicowe Torsen o ograniczonym poślizgu z przodu i z tyłu.
Toyota GR Yaris kontra Mitsubishi Lancer Evolution – który samochód będzie szybszy? Zobaczcie sami: