O konkursie na kreatywność zorganizowanym przez koncern Mazda pisałyśmy wcześniej tu. Wystarczy m ieć skończone 18 lat i własną wizję wymarzonego samochodu lub elementu jego wyposażenia, a także umiejętność przelania tej wizji na papier, by zawalczyć o
Nam do gustu szczególnie przypadł projekt torby podręcznej nawiązujący do stylistyki marki „Mazda”. W swoim zamyśle miałby być dodawany do każdego auta jako gratis, z którym może utożsamiać się jego właścicielka.
Zachęcamy do sięgnięcia do swojego Zoom-Zoom. Organizatorzy ostatni dzień czekają na prace konkursowe na www.mazdadesign.pl
Linki do wspomnianych trzech prac:
http://www.mazdadesign.pl/praca,142.html
http://www.mazdadesign.pl/praca,237.html
http://www.mazdadesign.pl/praca,181.html
http://www.mazdadesign.pl/praca,218.html
Link do wszystkich prac
http://www.mazdadesign.pl/prace.html
fot. mazdadesign.pl
|
Jurorzy konkursu na razie nie oceniają prac, ale z uwagą się im przyglądają.
– Codziennie zaglądam do „Galerii projektów”. Mam także swoje pierwsze spostrzeżenia i uwagi, ale ocenę zachowam na razie dla siebie – powiedział Janusz Kaniewski, przewodniczący Jury konkursu, niezależny car designer. – W tej chwili mogę tylko przypomnieć, że będziemy oceniać przede wszystkim pomysł, dlatego też zachęcam do zgłaszania prac nawet tych najbardziej wymyślnych i nowatorskich oraz przez osoby, które nigdy wcześniej nie projektowały – dodał Janusz Kaniewski.
Wojciech Sierpowski – założyciel Design Forum i juror w konkursie ZOOM-ZOOM MAZDA DESIGN dodaje:
– Warto rysować nie tylko kompletny samochód, ale również przedmiot użytkowy, który mógłby wzbogacić wyposażenie auta. Kategoria „element użytkowy do samochodu”, to temat morze, bardzo przyjemny, nie ograniczający nas wyłącznie do karoserii samochodu.
W obserwację i ocenę prac konkursowych zaangażowali się także internauci, którzy od dnia uruchomienia galerii głosują na te, które ich zdaniem są najciekawsze.
– Mimo że głosy internautów nie będą miały wpływu na ostateczną decyzję Jury, to bardzo sobie cenimy ocenę publiczności. Dzięki głosowaniu internautów od razu widzimy, które projekty podobają się najbardziej i wzbudzają pozytywne emocje – mówi Magdalena Węglewska, dyrektor PR Mazda Motor Poland.