Oświadczenie zbiegło się w czasie z informacją o premierze szóstej części GT, zapowiedzianej na grudzień, i o projekcie Vison Concept – z okazji piętnastolecia gry szereg znanych marek zaprojektuje specjalne koncepcyjne auta, które uatrakcyjnią wirtualny wyścigowy świat. W gronie tychże marek wymienia się Alfa Romeo, Alpine, Astona Martina, Audi, BMW, Bertone, GM Design, Hondę, Infiniti, Italdesign Giugiaro, JORDAN Brand, Mercedes-Benz, Nike, Nissana, Peugeota, SRT (Chrysler), Volkswagena i Zagato.
fot. SpottingGames
|
Co do filmu kinowego, znamy jeszcze bardzo mało szczegółów. Japońska korporacja jest niezwykle oszczędna w słowach. Na stronie The Wrap znalazła się natomiast informacja, że produkcja filmu spocznie na barkach Michaela De Luca i Dany Brunetti, tych samych, którzy odpowiadają za „Social Network” i „50 twarzy Greya”. O dacie premiery również nic nie wiadomo, ale można z dużym prawdopodobieństwem założyć, że stanie się to na długo po wejściu na ekrany firmowanego przez Dreamworks „Need for Speed”, zapowiedzianego na marzec 2014.