fot. Motocaina
|
Shoei organizuje dla właścicieli kasków zakupionych w autoryzowanej sieci sprzedaży w Polsce testy nowych kasków. Wystarczy wysłać maila i przyjechać do biura producenta w Warszawie. W czasie gdy Ty będziesz testowała wybrany model z kolekcji 2010, specjaliści Shoei sprawdzą stan Twojego kasku i poddadzą go czynnościom serwisowym.
Bezpłatny serwis obejmuje następujące czynności:
1. Sprawdzenie i regulację mechanizmów szyb. Samodzielna regulacja mechanizmów szyb nie jest możliwa; jej dokonanie wymaga specjalnej szyby regulacyjnej. W przypadku zużycia przewidziana jest bezpłatna wymiana mechanizmów mocujących.
fot. Motocaina
|
2. Sprawdzenie działania pracujących mechanizmów wentylacji. Ewentualna wymiana niepoprawnie pracujących mechanizmów, a w przypadku zużycia bezpłatna wymiana.
3. Konserwację wszystkich uszczelek i elementów gumowych. Zastosowanie specjalnego silikonu używanego w fabrykach w Japonii.
4. Sprawdzenie ogólnego stanu technicznego kasku (wraz z wyściółką wewnętrzną).
5. Porady dotyczące konserwacji, użytkowania i pielęgnacji.
fot. Motocaina
|
Bezpłatna akcja serwisowa będzie prowadzona przez przeszkolonego technika, posiadającego certyfikat serwisowy B przyznawany przez japońską fabrykę. Certyfikat ten upoważnia do wszystkich napraw poza ingerencją w wypełnienie EPS i skorupę kasku.
Żeby umówić się na jazdy w Shoei napisz maila na adres: dworczynski@shoei.de. W tytule maila wpisz „Jazdy testowe Shoei”.