Site icon Motocaina

Te samochody znikają w 2021 roku. Będziecie tęsknić?

Te samochody znikają w 2021 roku. Będziecie tęsknić?

a:2:{s:6:"old_id";s:5:"32938";s:14:"article_old_id";s:0:"";}

Gdy rok 2020 dobiegł końca i przeprowadzono ostateczną inwentaryzację rynku motoryzacyjnego, która obejmie kilka tuzinów modeli. Oto niektóre samochody, które nie pojawią się na rynku w nowej odsłonie w 2021 roku:

Acura RLX – duży sedan Acury sprzedaje się słabo od … zawsze? Kiedy połączy się tę wiadomość z rynkiem, który staje się coraz bardziej wrogi wobec sedanów, to cóż… nie możemy powiedzieć, że jesteśmy zaskoczone.

Alfa Romeo 4C – elegancki, mały, seksowny i sztywniejszy niż beton. Tak, nadal budowano je w 2020 roku, ale to już przeszłość.

Aston Martin Rapide – bardziej rozciągnięty DB9 niż prawdziwy sedan, niemniej jednak bardzo ładny.

Przeczytaj też: Czy Jaguara XE i XF zastąpi… mały hatchback?

Bentley Mulsanne – koniec Mulsanne oznacza również koniec 6,75-litrowego silnika V8 w Bentleya.

Cadillac CT6 – imponująco zaprojektowany flagowy sedan Cadillaca odchodzi w niebyt.

Chevrolet Impala i Sonic – to koniec dla jednej z najbardziej uhonorowanych tabliczek znamionowych w historii motoryzacji (chociaż ostatnie pokolenia prawie nie zasłużyły na status współczesnego klasyka).

Ferrari GTC4Lusso – był to czteromiejscowy hatchback typu grand touring, wywodzący się z oryginalnego modelu FF.

Ford Fusion i Mustang Shelby GT350 / GT350 R – kolejne „wehhh” dla entuzjastów, ponieważ odejście GT350 oznacza, że ​​wysokoobrotowy 5,2-litrowy Voodoo z płaską korbą V8 jest teraz bez pracy.

Przeczytaj też: Honda przestanie sprzedawać samochody w Rosji w 2022 roku

Hyundai Elantra GT – żegnamy wersję hatchback Elantry.

Jaguar XE i XF Sportbrake – XE był niesamowity w prowadzeniu, ale nie był wystarczająco wszechstronny, aby naprawdę konkurować z BMW serii 3 i Audi A4 na świecie.

Lexus GS – RIP kolejny sedan.

Morgan Plus 4 – okazuje się, że nie zaprzestano go produkować w 1959 roku, jak niektórzy myśleli.

Exit mobile version