Pakiet GR Sport w nowej Corolli będzie oferowany w średniej i wyższej wersji wyposażenia. Zawiera on elementy aerodynamiczne, w tym nowy przedni grill z wykończeniem w kolorze ciemnego chromu, nakładki na progi z wlotami powietrza i tylny dyfuzor. Pakiet obejmuje także obrabiane maszynowo koła z lekkich stopów 18 cali, przyciemniane tylne szyby, światła przeciwmgielne i przednie światła LED. Corolla GR Sport będzie się wyróżniać także dwukolorowym nadwoziem z lakierem Dynamic Grey.
Pakiet GR Sport będzie oferowany dla Corolli Hatchback i TS Kombi, zarówno z napędem hybrydowym 1.8 o mocy 122 KM, jak i dynamiczniejszym układem hybrydowym 2.0 o mocy 180 KM.
W Corolli GR Sport zadebiutuje też system adaptacyjnej regulacji charakterystyki zawieszenia, który steruje siłą tłumienia przy wszystkich czterech kołach, podnosząc zarówno komfort zawieszenia, jak i – dzięki większej precyzji układu kierowniczego i mniejszym wychyleniom – poprawiając własności jezdne.
AVS współpracuje z systemem wyboru trybu jazdy, dostosowując siłę tłumienia amortyzatorów do wybranego trybu Eco, Normal, Sport S, Sport S+ lub Custom (indywidualnego), pozwalając kierowcy na dobranie odpowiadającej mu równowagi między sportowym prowadzeniem a komfortem.
We wnętrzu Corolla GR Sport jest wyposażona w dedykowane fotele Sport, pokryte materiałową tapicerką ze wzmocnieniami ze sztucznej skóry. Opcjonalnie można wybrać także skórzane pokrycia. Tablica rozdzielcza, kierownica i drążek automatycznej skrzyni biegów zostały wykończone czarno-czerwonymi przeszyciami.
Toyota Corolla GR Sport zadebiutuje w salonach na początku 2020 roku.