Polski oddział niemieckiego koncernu zorganizował konkurs pod hasłem „ADAMYOURSELF – Stwórz swojego unikalnego Adama”. Internauci oraz użytkownicy mediów społecznościowych głosowali na zwycięski projekt.
Opel Adam w wersji „I love music” pomalowano kremowa bielą, która kontrastuje z czarnym lakierem. Ponadto na nadwoziu pojawiły się detale w kolorze czerwonym Red`n`Roll. Samochód stoi na felgach Swiss Blade pomalowanych na czarno z niebieską obwódką. Całość została dopełniona przez specjalną grafikę Thunderbold na masce. Tak skonfigurowany samochód rzuca się w oczy już z oddali.
I właśnie taka specyfikacja została wprowadzona do ofert jako wersja limitowana, która właśnie zadebiutowała na polskim rynku. Autorką projektu jest Klaudia Laskowska z Ostrołęki, która właśnie odebrała stworzony przez siebie egzemplarz w rodzinnym mieście.
Kluczyki wręczył znany youtuber, twórca internetowego talk-show „20m2” Łukasz Jakóbiak, będący ambasadorem całej akcji zorganizowanej przez Opla.