Skodę Karoq Sportline można wybrać z jednym z czterech silników. Wśród nich dostępny będzie zarezerwowany wyłącznie dla tej wersji silnik benzynowy 2.0 TSI o mocy 190 KM z automatyczną skrzynią DSG i napędem 4×4. Taką samą moc wytwarza również silnik Diesla o pojemności 2 litrów, który również wystąpi wyłącznie z automatyczną skrzynią DSG oraz napędem 4×4. 2.0 TDI o mocy 150 KM dostępny będzie ze skrzynią manualną i napędem na przednie koła lub 4×4, natomiast ze skrzynią automatyczną DSG w ofercie znajdzie się tylko napęd 4×4. Silnik benzynowy 1.5 TSI 150 KM będzie występować ze skrzynią manualną oraz DSG i w wariancie 4×4 zawsze ze skrzynią DSG.
Nowa usportowiona wersja SUV-a Skody może być wyposażona jest w Wirtualny Kokpit, który posiada dodatkowy tryb wyświetlania. W tym piątym ustawieniu centralnie umieszczony został obrotomierz oraz informacja o aktualnej prędkości. Auto umożliwia kierowcy konfigurację również sposobu pracy napędu za pomocą wyboru jednego z dostępnych trybów.
Design nowej Skody Karoq Sportline wyróżnia się zderzakami o sportowej stylistyce i czarnymi, 18-calowymi obręczami kół Mytikas, wykonanymi ze stopów lekkich lub dostępnymi jako opcja 19-calowymi, antracytowymi obręczami o wzorze Vega. Na przednich błotnikach widnieje emblemat Sportline, a sylwetkę nowego modelu dopełniają przyciemniane szyby, czarne relingi oraz nadwozie utrzymane w sportowej stylistyce.
Czarne, sportowe fotele wewnątrz samochodu zapewniającą dodatkowy komfort pasażerom. Wielofunkcyjna sportowa kierownica pokryta jest perforowaną czarną skórą. Sportowe wnętrze uzupełniają: pakiet oświetlenia LED Ambiente umożliwiający nastrojowe oświetlenie wnętrza, pedały z elementami ze stali nierdzewnej, czarna podsufitka i słupki dachowe w tym samym kolorze.
Skoda Karoq Sportline swoją premierę będzie mieć już podczas Motor Show w Paryżu.