Site icon Motocaina

Skoda daje tworzyć reklamy telewidzom

 

fot. Skoda

Było sporo zamieszania, bo w ostatniej chwili zmieniła się godzina emisji, ale wszystko udało się doskonale. 1 marca, punktualnie o 19:27 w telewizji publicznej wyemitowano pierwszą reklamę interaktywną.

Wystarczyło wcisnąć 1 by automatycznie zamknąć bagażnik Superba Combi, a nacisnąć 2 by go otworzyć – oczywiście będąc na dobrym kanale. Mechanim spotu polegał na równoległej emisji dwóch, 30 sekundowych reklam w telewizyjnej „Jedynce” i „Dwójce”. W TVP 1 Superb miał zamknięty bagażnik, a więc przy wciśnięciu 2 można go było otworzyć. W TVP 2 bagażnik był otwarty.

Sporo zachodu, ale po co? – powiedzą malkontenci. Zdradzamy więc tajemnicę, która tajemnicza wcale nie jest. Reklama miała promować nowy element wyposażenia komfortowego Superba Combi – elektrycznie otwieranej przy użyciu pilota pokrywy bagażnika.

Pomysł ciekawy, zobaczymy czy skopiują go inni.

Exit mobile version