Uśmiech to dobry sposób na promocję. Shakira przy Seacie. |
![]() |
fot. Seat |
Wszystko zaczęło się 2 lata temu – przy okazji promowania swojego albumu „Oral fixation” Shakira rozpoczęła współpracę z Seatem. Hiszpański producent samochodów sponsorował wtedy europejskie tournee piosenkarki i, co ważniejsze i bardziej chlubne, wsparł prowadzoną przez nią fundację organizując szeroko zakrojoną kampanię charytatywną (uzbierano wtedy 100 000 euro, między innymi z licytacji Seata Leona z autografem Shakiry). Fundacja Bosych Stóp (Pies Descalzos) założona przez artystkę w wieku 18 lat wspiera dzieci urodzone w ubóstwie i pomaga im uzyskać dostęp do edukacji.
W nadchodzącym roku scenariusz współpracy wydaje się być z treści pierwszych zwiastunów dość podobny. Seat stanie się sponsorem trasy „She wolf” i razem z Shakirą zadba o najbiedniejsze dzieci. Czy współpraca młodej, dynamicznej piosenkarki z równie dynamiczną markę dostarczy jej nowych Klientów? No cóż, może hasłem Seata możnaby uczynić słowa piosenki Kolumbijki „Forever and for always”?